0.8

1.4K 91 15
                                    

Micheal
Luke'un hamile olduğunu öğrenmemizin üzerinden tam olarak 1 hafta geçmişti. Luke 4 gün önce hastaneden çıkmıştı. Bizim yanımızda çalışan tüm ekip her şeyi öğrenmişti. Modest ilk başta inanmamıştı. Luke için bir çok test yapılmıştı ve sonunda inanmışlardı. Luke'u hamile bırakan piçi-öyleydi çünkü Lucas'ı hem kendine aşık edip hem hamile bırakıp hem de onu bırakıp gitmişti-kimse bilmiyordu. Herkes Luke'a çok iyi bakıyordu. Hayranlara söylememe kararı almıştık. Çünkü bu grubun dağılmasına kadar gidebilirdi. Ayrıca Luke Arzaylea'dan da sonunda ayrılmıştı.
Luke'a karşı ne hissettiğimi gerçekten bilmiyordum ama bana onu hamile bırakan adamı deli gibi sevdiğini söylediğinde ölmek istemiştim. Ayrıca geçen hafta gördüğüm rüyayı daha değişik zamanlarda ama aynı odada görüyordum. Bu da kafamı daha da allak bullak ediyordu. Muke çifti yani biz hayranlar tarafından çok destekleniyorduk. Ben ona karşı bir şeyler hissetsem bile o başka bir adama aşıktı. 1 haftada o kadar çok gelişme olmuştu ki kendi kendime hiç böyle düşünmemiştim. Şuan geceydi ve ben uyuyamıyordum. Yaklaşık 2 saattir yatakta mal mal dönüp hayaller kuruyordum. Bir çok kez Lucas'ın yanına gitmeyi düşünmüştüm ama onu güzel uykusundan uyandırmak istemiyordum.
Hadi ama Mike gitsen bir bok olmaz. Onun o masum yüzünü inceler belki biraz òpücük kondurur geri gelirsin.
İç sesim gayet mantıklı konuştuğu için kalkıp sevgili penguenimin odasına girdim. Odada hiç ses yoktu. Luke yatıyordu. Uyumadığına emin olmuştum çünkü düzenli nefes almıyordu. Bana doğru döndü.
"Gece gece noldu Mike." Uykulu sesi o kadar tatlıydı ki. Ses tellerini gidip öpesim gelmişti. Ancak yapamazdım işte. "Ben uyuyamadımda geliyim demiştim ama sen uyumaya devam et ben gidiyim." Arkamı dönüp kapı kolunu tutmuştum. "Gitmesen."
Arkama anında döndüm. Çünkü bana gitmesen demişti. "Tamam. Gitmiyorum. Napalım."
"Yanıma yat,lütfen."
Lanet olası Luke Robert Hemmings bana ne demişti. "Ne ???"
"Ah şey saçma fikirdi zaten boşver." Bunu demesiyle arkasını dönmüştü. Bir an gidicektim ama yavaşça yatağa doğru gittim ve Luke'un arkasına yattım. Elimide beline sarıp onu kendime çektim. Kokusunu bòyle çok rahat alabiliyordum. Sonsuza kadar böyle kalabilirdim.

Luke Michael'ın böyle sarılıp kokusunu içine çekmesinden dolayı kalbi ağzında atıyordu. Arkasını dòndü. Döndüğünde yüz yüze geldiler. Birbirlerine çok yakındılar. Biraz daha yaklaşsalar dudakları birleşecekti. Michael halinden şikayetçi değildi. Aksine çok mutluydu. Onunda kalbi ağzında atıyordu. Kalbi dudaklarına yapışmasını söylüyordu. Beyni ise onun sevdiği olduğunu ve geri iteceğini söylüyordu. Genç adam ilk defa kalbini dinledi ve Luke'la arasındaki mesafeyi kapattı. Artık dudakları birbirine kapanmıştı. Yeniden. Luke bir an duraksadı. Bu olanları rüya sanıyordu. Ama oda sonunda Michael'a karşılık verdi. Òpüşmeleri o kadar tutkulu ve aşk doluydu ki. Michael ona gerçekten aşık olduğunu anlamış,Luke'da o gence ayrılamaz bir şekilde aşık ve bağlı olduğunu anlamıştı.

Bu öpücük onlar için yeni bir başlangıçtı. Artîk her şey yeniden başlıyacak, kırıklar tamir edilecek , aşklarını doruklarda yaşayacaklardı.

Last Night/MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin