Luke sabah kalktığında yanında dün gece öpüştüğü genç adamı bekliyordu. Kolunu yan tarafa attı. Ama yoktu.
Yine mi diye düşündü. Yine mi beni böyle bıraktın. Luke o kadar acı hissetti ki kalbinde...
Kendinden habersiz göz yaşları akmaya başladı. Yine mi sarhoştu. Yine mi hatırlamıyor. Aklından o kadar fazla düşünce geçiyordu ki aşık adamın ... Deli gibi ağlamaya başladı. Hayatında hiç olmadığı kadar bağırıp ağlıyordu. Bağırırken ağzından " Yine neden Mike neden?" Gibi cümleler ve sorular soruyordu.Mutfakta yukarıdaki gence kahvaltı hazırlayan Mike Luke'un hıçkırıklarıyla yerinde hopladı. Luke bazı cümleler söyleyip hıckırarak ağlıyordu. Elindekileri önemsemeden yukarı koştu Michael. Odaya daldığında Luke onu sonunda fark etmişti. Michael hemen ağlayan masum çocuğa sarıldı. "Ne oldu Luke? Lanet olsun niye ağlıyorsun ?" Luke Michael'ın onu yeniden bırakmadığını anlayınca sakinleşti. "Beni yeniden bıraktın sandım. O kadar korktum ki. " Michael Luke'un neden yeniden dediğini anlamamıştı. "Yeniden mi ?" Luke artık her şeyi anlatmayı istedi. Ne kaybederim ki.
"Sana aşık olduğumu ilk defa 3 sene ònce anladım. Beraber şarkı bestelemeye çalışıyorduk. Sen o kadar odaklanmıştın ki sana olan hayran bakışlarımın farkında değildin. Ben seni her gördüğümde çarpılmışa döndüm Michael. Seni her gördüğümde Tanrının yarattığı en güzel şeyin sen olduğunu anladım. Ben seni her gördüğümde sana yeniden aşık oldum. Bana ufacık sarılmandan bile umutlandım ben. O kadar aşık olmuştum ki sana... Benim en yakınımdaydın ama sana çok uzaktım ben... Sen her mutlulukla altına aldığın kızların ve senin iniltilerini yan odadan dinledim. Ilk o zaman bıraktın beni. Tamam dedim bitti artık onu sevmeyeceğim. Ama olmadı Michael. Her beni bıraktığın sefer sana daha çok bağlandım. Sen böyle yaptıkça senin haberin olmadan sana küstüm. Sonra sen bana o mükemmel dudaklarınla o taptığım gülümsemeni bahşettin. Sonra bir gün ikimizde sarhoş olduk. Beni ilk defa o zaman öptün biliyor musun? Ilk defa bana iltifat ettin. Ilk defa bana aşkla baktığını hissettim. Sonra senin oldum. Tamamen senin...
O kadar mutluydum ki kimse bozamazdı. Yanımda çok güzel uyuyordun. Nefes alış verişlerin benim en sevdiğim müzikti. Bütün gece seni izledim. Yüzün her santimetre karesini öptüm. Sabah senin için süpriz yapmak istedim. Eve gittim. Kahvaltı hazırladım sana. Sen geldin sonra. Sana mutlulukla baktım ama sen bana òyle bakmadın. Korktum. Çok korktum. Sonra bana geceyi hatırlamadığını herhangi bir sürtükle yattığını söyledin. O sürtük bendim. Seninle olmak sürtüklükse ben öyle olmaya bile hazırdım. Ama beni binlerce parçaya ayırmıştîn. Sonra her gün kusmaya başladım . Her gün kendi yatağımda bayıldım. Kimsenin haberi olmadan. Test yaptım. Hamile çîktım. Biliyor musun ? O deli gibi aşık olduğum beni hamile bırakan adam sensin. Beni becerip hiç bir bok hatırlamayan piç sensin Michael. Şimdi anladın mı?. Neden yenidenmiş..."Bu bölümde daha çok kücük penguenimizin neler hissettiğini anlatmak istedim . Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Night/Muke
Fanfiction"Micheal ben hamileyim." "Ne sikim dedin sen." "S-Sadece şakaydı."