Luke yüzüne vuran güneşle uyanmaya başladı. Gözlerini hafif araladığında ona bakan bir çift yeşil göz gördü. Sabah onu görerek uyandığında hep mutlu oluyordu.
"Günaydın sevgilim." Ah birde ona sevgilim dediğinde... "Günaydın Mike.Ne zaman uyandın ?"
"Aslında uyudun mu diye sorsan daha iyi. " Mike haklıydı. Gece 1 saat uyumuştu ama ona uyumak yerine bütün gece Luke'u izlemek daha cazip gelmişti. "Ne yani uyumadın mı? "Luke şaşırmıştı. Neden uyumamıştı ki ? "Hayır Lucas bütün gece senin horlamanı dinledim. " diyerek kıkırdadı. Luke bozulmuştu. Üstündeki yorganı atıp odadan çıktı. Micheal hemen durumu düzeltmek için arkasından ilerdi. "Lucas özür dilerim ne olur beni affet. "Bu tripli gençle işi vardı.Çocuklar basın toplantısının olduğu yere gelmişti. Her zaman ki gibi geç kalmışlardı. Hızlı adımlarla salona doğru ilerlediler. Kapıyı Ash açtı. Içeri girdikleri an flaşlar patlamaya başladı. Oturmaları için sandalyeler ve masanın üstünde sular ,pastalar vb. şeyler vardı. Çocuklar gergin bir şekilde masaya doğru ilerlediler. Masada modestten biri vardı. Çocuklar masaya oturduklarında konuşmaya başladı. "Evet arkadaşlar. Bugün buraya toplanma nedenimiz size bazı şeyleri açıklamak. Ancak bunu ben yapmayacağım. Bu işi çocuklara bırakıyorum. "Adam yanındaki Michael'ın kulağına eğilerek hamile olayı hariç diye fısıldadı. Michael yavaşça kafasını salladı. Söze Calum başladı.
"Geçen gece bizim restorantta fotoğraflarımız çekildi. Tabi bu fotoğraflar normal değildi. Çünkü biz öpüşüyorduk. "Bunu söyledikten sonra kafasını Ashton'a çevirdi. Ash ona o tatlı gülümsemelerinden birini gönderip masanın altında olan ellerini birleştirdi. Calum gelen güvenle sözlerine devam etti. "Öpüşüyorduk çünkü Ash ve ben sevgiliyiz. Bu yaklaşık olarak 1 yıldır sürüyor. Bunu sizden sakladığımız için üzgünüz ama öyle gerekmişti. "
Luke Calum'un sözü bitince konuşmaya başladı. "Cashton çifti dışında bizimde fotoğraflarımızı çektiniz. Bizde sevgiliyiz. Yani Michael'la... Aslında bizimki onların ki kadar değil. Daha ilişkimiz yeni başladı. Ama birbirimizi seviyoruz. "
Michael Luke'a doğru kafasıni çevirdi. Ne kadarda mükemmel birine aşığım ben diye geçirdi. Çocukların konuşmaları bitince adam toplantiyı şu sözlerle bitirdi. "Evet. Artık grupta neler olduğunu veya sevgili olduklarını öğrendiniz. Umarım bunlar size yetmiştir. Iyi günler. "
Hepsi kalkarak toplantı salonunu yanında bulunan odaya girdiler. Adam onları yanlız bırakarak gitti. Luke Michael'ın yanına gitti. Artık sevgili olduklarını kendi ağızlarından açıklamışlardı. Çok mutluydu. Michael'da öyleydi. Luke'a yaklaştı ve onu öpmeye başladı. Sonunda ayrıldıklarında "Artık yalan yok sevgilim. Biz gerçeğiz ve bizi kimse ayıramaz ." Diyerek Luke'un karnını okşadı.Michael haklıydı. Yalanlar bitmişti. Sadece bebeklerinin olacağı bilinmiyordu. Onuda yakın zaman söyleyeceklerdi. Dördüde mutluydu. Michael twiterda Luke'la beraber olan fotoğrafını atıp altına şu açıklamayı bıraktı; ForeverLove....
Inşallah şu günleri görürüz. Amin. Akxjajjaja umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Night/Muke
أدب الهواة"Micheal ben hamileyim." "Ne sikim dedin sen." "S-Sadece şakaydı."