1.7

941 61 12
                                    

Çocuklar mahkeme salonunda oturmuş hakimin gelmesini bekliyorlardı. Seyirci yerinde oturmayı tercih etmişlerdi. Karşılarında duran modest onlara kazanamıcaksınız der gibi bakıyordu. Michael ise o adamı dövemek istiyordu. Neden duruyorum ? Gidip dövsem ya. Michael ayağa fırladı. Luke hemen bileğinden tuttu ve onu durdurdu. "Mike nereye gidiyorsun ?"
"Sence nereye Luke ? Tabiki de şu adamın ağzını yüzünu dağıtacağım."
Luke Michael'in ne kadar salak olduğunu düşündü. Eğer o adama saldırırsa bunu mahkemede aleylerine kullanacakları aklına gelmiyormuydu ? Gerçekten bu aptal adama aşık oldum ve ondan bebeğim mi olacak benim diye düşündü. "Michael hadi git ve o adami döv. Sonra mahkemeyi onlar kazansın ne dersin ?" Michael durdu ve düşündü. Luke her zaman ki gibi haklıydı. Tam ağzıni açmıştı ki büyük bir gürültü koptu. Hakim gelmişti. Michael hariç herkes ayağı kalktı. Michael zaten ayaktaydı. Hakim eliyle işaret verince herkes oturdu. Adam davanın konusuna bakınca ilk başta normal davrandı. "Demek Modest ,5sos grubundaki Luke Robert Hemmings'in bebeğini düşürmek için onu merdivenlerden itti. " kafasıni salonda gezdirdi. Hakim Luke'un kız olduğunu sanmıştı. "Luke R. Hemmings ayağa kalkın lütfen."
Luke hemen ayağa fırladı. Michael onun bu ani hareketine kıkırdadı. Ama Calum ona susması için bakış attı. Michael hemen sustu. Hakim kafasını kalkan çocuğa çevirdi. Luke'un başka bir nedenle kalktığıni düşündü. "Luke Hemmings size ayağa kalkmanızi rica ettim. "Luke zaten ayağa kalkmıştı. Bu adamda Michael soyundan sanırım diye düşündü. Gülmek istedi ama ciddi bir ortamdaydı. "Kalktım zaten." Hakim yine kafasıni ona çevirdi. Şasırmıştı. Luke Hemmings o muydu ? "Benle dalga mı geçiyorsunuz siz ?"
Luke "Hayır. Ben Luke R. Hemmings. "
Hakimin ağzı açıldı. Ne yani bu çocuk mu hamileydi. Hadi canım. "Sen mi ? Sen erkeksin hamile olamasın "
Michael hemen ayağa kalktı. "Hayır. Onu bizzat ben becerdim ve benden hamile. " Luke hemen Michael dirsek attı. Kısık sesle "Michael kes sesini !"
Hakim gittikçe şaşıriyordu. Elindeki kağıtlara göz gezdirdi. Orada bir hamilelik testi duruyordu. Yani cidden o çocuk hamileydi. "Bu olayı tartışmayacağım. Çünkü elimde onaylı bir belge var. Asıl konumuza dönelim. Modest'in bebeğinizi düşürmek için sizi ittirdiğinin dogru olup olmadığını sorabilirmiyim beyfendi ?" Luke hemen cevapladı. "Zaten beni ittiğini hatırlıyorum. Ayrıca grup arkadaşım Calum ses kaydetmiş. Burdan beni bu yüzden ittirdikleri anlaşıyor." Hakim kafasını salladı. Ve yanındaki ses kaydetme cihazıni açtı. Salonda modestin ve onu ittiren adamın sesleri duyuldu. Modest morarmıştı. Bu veletler beni bitirebilir diye düşündü. Hemen itiraz etmeliydi. "Bu bir montaj. Kesinlikle montaj. "Hakim sinirle ona döndü. "Lütfen izin alarak konuşun bayım. Ayrıca bunun montaj olmadığı onaylanmış. Lütfen oturun."

Aradan yarım saat geçmişti. Hakim savcılara danışmak için mola vermişti. Michael Luke'a döndü. Onun ne kadar kusursuz olduğunu bir kez daha düşündü. Dua ediyordu ki bebekleri ona benzerdi. Luke'da Cashton çiftiyle sohbetini bölüp Mike'a döndü. Onu izliyordu. Midesinde filler uçuştu. Onu ilk günki gibi seviyordu. Midesindeki filler ve ona bakarken nefesinin kesilmesi bunun kanıtıydı. "Luke niye bu kadar mükemmelsin ?" Luke soruyla beraber yanakları kızarmaya başladı. Michael onun bu haline kıkırdadı. Luke'un öne eğmiş olduğu başını çenesinden tutarak kaldırdi. Dudağına minik bir öpücük kondurdu. Luke onu bir daha öpmek için uzandı. Ancak içeriye hakim girdi. Mike sinirlenmisti. Şu romantik anları bölmek insanların hoşuna mı gidiyordu ? "Siktiğimin vaktinde geldin zaten . "

Hakim yerine oturdu. Sözüne başladı. "Yaz kızım. Modest'in Luke Robert Hemmings'i bilerek ve bir canlının canına kasdetmek için onu ittiği kanıtlanmıştır. Karar verildi."
Herkes ayağa kalktı. Michael sevgilisinin eline uzandı. Sımsıkı onu tuttu. Luke'da onun elini sımsıkı kavradı. "Modest şirketinin kapatılması , Luke R. Hemmings'i iten şahıs ve bunu planlıyan kişinin 3 yıllık hapsine karar verilmiştir. "

Kazanmışlardı. Artık özgürlerdi. Istediklerini yapabilirlerdi. Evde oturmuş haberleri izliyorlardı. Bütün dünya şuan onları konuşuyordu yine. Modest kapatılacaktı. Adamlar hapse girmişti. En önemlisi dünya artık Luke ve Michael'ın bir bebeği olacağını biliyordu. Yine twitterda taglar başlamıştı. Birçok hayran buna inanmiyordu. Ama çocuklar elbet bir gün inanacaklarina emindiler. Ashton ayağa kalktı. "Grup sarılması !!" Diye çığlik attı. Hepsi kalkti ve grup sarılmalarinı yaptılar. Sarılmalari bitince Michael Luke'a döndü. "Kazandık Luke. Artık hicbir sırrımiz kalmadı. Engel kalmadi önümüzde. Özgürüz sevgilim." Luke kıkırdadı. "Özgürüz Mikey. Özgürüz... Seni çok seviyorum. Bizi asla bırakma olur mu ?" Luke biz derken bebeği ve kendisini kasdetmişti. Eli istemsizce karnına gitti. Mike gülümsedi. Elini Luke'un elinin üstüne koydu. "Bende seni çok seviyorum bebeğim. Ve sizi asla bırakmam. "Dudaklari gittikçe birbirine yaklaştı. Gözleri kapanmıştı. Arada santimler kala kafalarına yastık atıldı. Michael bağırdı. "Ikinizide sikeceğim!"


Wow. Baya uzun bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Iyi okumalar. ☺

Last Night/MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin