Na obrázku je Cressidy
Šla jsem dolů do kuchyně, kde jsem potkala....
"Blacku a Pottere!Co tu sakra tak smrdí?!" Oba dva se na mě nervózně
otočili a usmáli se jako neviňátka. "Ty?" Uchechtl se nervózně Black a já protočila oči koukla se za ně. "P A N E B O Ž E" vydechla jsem zděšeně, to co jsem uviděla vypadalo jako rozehřátej a vybouchlej šnek."Co to má být?!" "To měli být palačinky" řekl pro změnu Potter."TOHLE?!", oba sva přikývli a já začala přemýšlet jak to uklidit. Ručně to asi nepůjde, protože okolí sporáku bylo ohozené nějakým slizem, takže zbývala jediná možnost a to ta nejhorší. Neila. "Musíme říct Neile ať to uklidí jako kediná v domě může kouzlit" řekla jsem jim "To jsme zvědavej jak jí k tomu donutíš, nemáte moc dobrý vztah" opáčil Potter a spolu s Blackem se zasmáli."Vy se nesmějte! S váma si to ještě vyřídim!".Jdu nahoru po schodech s děma dvěma idiotama za mnou. Neila mě určitě zabije a řekne ať si naseru. Došla jsem nahoru a pomalu zaklepala na dveře. Neila,která na sobě měla černou mini-sukni, zelený crop top a dlouhé blonďaté vlasy rozpuštěné otevřela. Black se jí hned podíval do výstřihu, nadrženec."Co zase chceš?!" Vyštěkla, kdybych od ní něco nepotřebovala začala bych se s ní hádat,ale teď ne."Umm Neilo uklidila by jsi prosím pomocí magie Něco dole?" Usmála jsem se jako anďílek."Dobrej vtip, ne! Musím se pŕipravit, zachvíly mám být v baru" zasyčela a zabouchla dveře. Skvělý."No, takže jste to slyšeli ona to neuklidí,protože jde do bordelu" otočila jsem se na ty dva blbce." to znamená? Jak to teda uklidíme?" Zeptal se posměšně Potter."My? Snad vy dva! Já nic nezkazila při vaření, připravím vám dole uklízecí věci a tak, ale uklidíte to sami do tý doby se odtud nehnete, až to uklidíte půjdete za mnou abych viděla, že jste to opravdu uklidili, pak budete moct jít kam chcete" domluvila jsem a z posměšných výrazů byly vyděšené."Coźe? To není fér ,my dva ani nevíme jak se to dělá?" Vyjekl Black"Ale to není můj problém, takže vzhůru, i když spíš dolů do kuchyně vy bando idiotů" řekla jsem a vydala jsem se s nima dolů."Kráva" zasyčel Black k Potterovi."Já to slyšela! A umíš to i líp!" Řekla jsem a pokračovala dolů. Víte, ve škole si mě ta jejich parta Pobertů(až na Rema), docela dobírá ne ,že by mě šikanovali jako Snapea a ještě jiný, jenom mi nadávají a posmívají, kouzla na mě ještě nikdy nepoužili. Vyndala jsem ji všechno potřebné a teochu je oneznámila s tím co s zím mají dělat. Mezitím Neila odešla a řekla,že se vrátí tak za dva dny. Jupíííííí. Jo a ještě se nám vysmála. Kráááááva. Jakmile jsem je s těmi věcmi trochu obeznámila odešla jsem do pokoje. Tam jsem měla vlastní Televizi, a tak jsem si jí pustila. Po půl hoďce jsem jí vypnula a převlékla jsem se do jiných kraťasů a k tomu ještě do černo-bílé košile , čapla jsem můj skicák a tužku a šla jsem dolů, nejdřív jsem,ale zkontrolovala Daph. Vtrhla jsem dovnitř. Já vím špatný zlozvyk, ale co. "Všechno v pohodě?" Zeptala jsem se jí."Jo, jídlo mam" ukázala na palačinky" a dobrou knihu taky a zábava byla taky" uchechtla se."Co? Jaká zábava?" Zeptala jsem se zmateně." No, slyšela jsem jak ječíš na ty dva, a pak jak ti Neila odmítla pomoct, a tak jsem se vydala dolů po tom co jsi ty odešla a pomohla jsem jim, kelikož nevěděli co je na co, například mop použivali na umytí dřezu, no a tak jsem jim pomohla jsou v pohodě a jsou i vtipní" usmála se na mě."No, to jsi ale neměla dělat, pomáhat jim můžou si za to sami"řekla jśem jí zklamaně, protože jsem si chtěla užít pohled na ty dva jak tápou a uklízí."Jsem přeci Mrzimor"mrkla na mě a já odešla. Nojo je vlastně Mrzimor někdy mě ty její Mrzimorské vlastnosti dost štvou. Sešla jsem dolů a ty dva nikde a kuchyň byla perfektně uklizená. Šla jsem ven a na zahradě za barákem jsem je viděla jak létají nad naším jezerem na koštětech a snaží se toho druhého shodit dolů do vody. Oba dva byli už mokří. Zapomněla jsem vám říct, že oba dva hrajou ve Famfrpálovém kolejním družstvu. Potter je chytač a Black odrážeč a musím přiznat, že jsou fakt dobří. Chvíli jsem na ně koukala, jak už jsem říkala oba dva byli promočení takže jsem mohla dost dobrě vidět jejich těla. Black měl bíle triko(hahah ta ironie) takže mu zprůhlednělo a já mohla vidět jeho six-pack neboli svaly,nedivím se že ho všechny holky milujou,vypadá fakt úžasně, ale pak je tu povaha a ta je příšerná, ale ty svaly..... Rupychle jsem zatřepala hlavou abych jsem na to nemyslela a křikla jsem na ně"Hej vy dva jdu do lesa!" Otočili se na mě a zavolali"A můžeme s tebou?""Ne!" Křikla jsem a rychle jsem odešla abyc se jim ztratila z dohledu. Šla jsem lesem a přemítala jsem jak to všechno zvládnu tady s nima. Došla jsem na moje místečko, kde jsem si sedla a začala jsem kreslit to co jsem viděla, najednou jsem slyšela zapraskání větvičky. Rychle jsem se otočila. Stál tam Black a Potter"Dvanácteráku, kdyby jsi nešel tak nahlas tak by o nas nic nevěděla!""Promiň, každý neumí chodit tak potichu jako ty"bránil se Potter. Pořád byli mokří a to mě trochu znervózňovalo."Co chcete!" vyrušila jsem je z dohadování kdo za to může."To sem nemůžeme?" Zeptal se inteligentně Potter"Ne" odpověděla jsem jim rychle. "Hej,chceme tě jenom trochu poznat" řekla Black a já ho nedůvěřivě sjela pohledem."Proč?" Zeptala jsem se."Prostě proto"řekl zase Black a ušklíbl se. Je fakt hez.... Ne!neni. Nenávidim ho přece a on mě! "No, tak jo" zkusila jsem se na ně usmát,ale vyšel z toho úšklebek."Tak třeba tvoje oblíbeań barva?" Začal Potter"Asi,asi zelená jako les ,a nebo bílá" řekla jsem nejistě. Otočila jsem se na ně a v tu chvíly mě něco studenýho polilo. "Ááááǎ" zaječela jsem a koukla nad sebe. Nade mnou se chechtali vysvlečení Z trika Black a Potter a drželi svoje trička v uzlu a z těch triček odkapávala voda. Panebože ty těla a Black.....Ne! Zaječela jsem na sebe v duchu. Kluci utekli a nechali mě tam promočenou a naštvanou. Naštvaně jsem se zvedla a došla domů a modlila jsem se abych na ně nenarazila, ale když jsem otvírala dveře na verandu ucítila jsem jak na mě něco slizkého padá. Ani jsem nezaječela. Ten hnusný zelený sliz jsem měla všude. Já je zabiju, až budeme ve škole,kde budu moct kouzlit, zabiju je! Co teď? Do domu nemůžu ještě bych tam udělala nepořádek, a tak jsem došla k jezeru a sočila do něj a všechen sliz ze mě opadal. Ještě chvíly jsem tam jen tak plavala a vymýšlela pomstu. AHA! Potichu jsem se vplížila do koupelny a vzala jsem si velký kýbl od tamtud. Vyšla jsem ven a kýbl nechala na břehu jezera a zmovu jsem tam skočila, už mi to bylo jedno,že nemám plavky stejně jsem mělo to oblečení turch. Potopila jsem se ůplně na dno jezera a vylovila jsem chuchvalec slizkých řas,vynořila jsem se a hodila je do kýblu a takhle jsem to zopakovala asi 4x. Konečně byl kýbl plný. A já jsem se začala ďábelsky usmívat. Tohle je válka a vkročila jsem do domu.
Takže nová kapitola, doufám že se vam líbila a o Vánočních prázdninách bude vycházet víc kapitolek.
Páááaá
ČTEŠ
pity party; s. black
Fanfiction'I'm laughing, I'm crying, It feels like I'm dying' hranice mezi láskou a nenávistí je malá, o tom ví cressidy harper nejvíce. [POZASTAVENÉ]