Část 16- Rande

716 55 25
                                    

Zbytek dne mi připadal, jako zahalený v mlze a nejenom mně. Všichni jsme stále mysleli na hodinu obrany a naším zápasem s bubáky, který snad každým přinesl zlé vzpomínky na minulost.

"Cress? Cress! Jsi tam někde?!" zamává mi před obličejem Lily a já leknutím trochu nadskočím na židli.

"Hm?" otočím se na ni stále trochu nepřítomně. "Hodina právě skončila" oznámí mi trochu starostlivě a já si konečne všimnu, že všichni pomalu odchází a ten nudný duch, který si říká náš učitel je už pryč.

"Jo, já vím" zalžu a vstanu s následující Lily.

"Jsi v pořádku Cress?" zeptá se mě s obavami Lily a já se na ní usměju"Jojo, jenom jsem se trochu zamyslela" zalžu trochu a vyjdu ze třídy s Lily vedle mě.

"Na celý den?" nenechá toho Lily a já si povzdychnu.

"Nereš to" usměju se a pokračuju "Pojď radši na večeři než nám ji ty prasata, kteří si přezdívají naši spolužáci sní" zavtipkuju a Lily se zasměje a já se najednou cítím lépe a konečně přestanu myslet na tu hodinu.

"Dobře, ale nejdřív se stavíme na pokoji. Chci se převléct....a ty taky" usměje se Lil vševědoucně a já ji následuju do naší společenky, kde se v pokoji rychle převlečeme do něčeho pohodlnějšího a také tam nejdeme Marlene, která končila dříve a právě spí.

Když jsme potichu vyšli z pokoje Lily promluvila "Přemýšlela jsem" "Sakra" zavtipkuju a Lily po mně vrhne vražedný pohled a já se přestanu uchechtávat a raději sklapnu.

Povídám vám, že bych se nedivila kdyby z té skříně při obraně vylezla Lily, protože umí být občas super děsivá.

"Jak jsem říkala, přemýšlela jsem a možná bych dala Pot-Jamesovi šanci...?" Podívala se na mě nejistě a já se na ni jemně usmála.

"Ale bojíš se, že budu naštvaná a nebo tě budu soudit" dopovím a ona přikývne.

"Lily, pokud tě to udělá šťastnou, tak budu i já šťastná" ujistím ji stále s úsměvem a ona se na mě překvapeně podívá.

"Vážně?" ujistí se a já se uchechtnu." Vážně mě děsí, co si o mně myslíš" strčím do ní trochu a ona se zasměje.

"Myslím si o tobě jen to nejlepší" obejme mě Lily a já ji.

Chvíli zase jdeme v tichosti, dokud ticho nepřeruším pro změnu já.

"Ale co tak najednou?"

"Už nějakou dobu ho nenenávidím, jako před rokem a dál, a asi jsem si to uvědomila dnes při hodině obrany s bubáky, jak se zachoval k přátelům a to hlavně Blackovi. Nemůže být zase tak špatný....asi" přizná Lily a já pokývu hlavou, ale stejně se ještě na něco zeptám"Ale co Sra-Snape? Co na to řekne?"

"Toho se právě trochu bojím, ale on mi nemá co do toho mluvit. Můžu si chodit s kým chci" prohrábne si Lily vlasy a já se ušklíbnu.

"Takže spolu budete už rovnou chodit?"'zakmitám obočím a ona mě přetáhne knížkou, které sem si ani nevšimla, že má.

"Au" zamnu si to místo na hlavě, kde mě strefila a ona se vítězoslavně usměje a otevře dveře do Velké Síně.

Vstoupíme dovnitř a sedneme si hned nakonci Nebelvírského stolu.

"Takže si počkáš až tě pozve na rande a řekneš 'ano'?" zeptám se jí a Lily pomalu přikývne.

"Tak to je skvělý, protože sem právě jde" kývnu k nedalekým dveřím, kde se právě objevil Potter a jeho parta, která si zase přisedla k nám. Merline.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 01, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

pity party; s. blackKde žijí příběhy. Začni objevovat