Část 6- Do Bradavic

918 71 14
                                    

Zaťukám na určené kameny a přede mnou se vynoří Příčná Ulice. Cítím se skoro v Bradavicích a tudíž doma. Usměju se a vydám se na místo určeného srazu.

Sraz máme s Lily v Krucánkách a Kaňourech, což je knihkupectví. Nevím proč, ale popíši vám co mám na sobě, mám Beatles tílko zastrčené v tmavě modrých kraťasech s vysokým pasem a mám černé tenisky. Vlasy mám svázané v rozcuchaném drdolu. Za 5 minut tam už vcházím a rozhodnu se , že si to tu projdu a s Lily tu na sebe určitě narazíme. Nejdřív si koupím všechny učebnice do pátého ročníku, a pak to tu jen procházím. Jdu úplně dozadu obchodu, kde mají oddělení s mudlovskými knihami, nemají jich tu moc, ale mně to stačí. Přejíždím rukou po hřbetech knih. Na jednom se zastavím. 'Alenka v říši divů' to nezní špatně. Otevřu ji a přečtu si obsah. Ve zkratce je to ta nejpodivnější kniha,kterou jsem kdy držela. A proto ji musím mít! Vracím se k pokladně a cestou tam se proplétám regály. Najednou uvidím ohnivý pramen vlasů, které mohou patřit jenom jednomu člověku. "LILYYYYY" zakřičím na ni a ona se na mě otočí "CRESSSS" a běží ke mně a skočí ne mě a začneme se objímat. Má na sobě zelené šaty a bílé balerínky a vlasy má rozpuštěné. Ve zkratce ji povím co se stalo u nás doma potom co přijelo duo Black&Potter a řeknu jí i o párty,ale to že jsem se ráno vzbudila s Blackem jsem vynechaala. Radši. Po tom mi i ona řekne, co je nového u ní. Skoro nic až na to,že jí sestra Petunie začala nadávat ještě víc do příšer,monster a bláznů. Je strašná naposled jsem ji viděla před rokem na nádraží. Vysoká blondýna s žirafím krkem a kyselým výrazem. Najednou obě dve uslyšíme hlas,který bychom raději neslyšeli."Jamesi! Mám něco pro tebe co se ti bude líbit!" Zakřičí na celé Krucánky a Kaňoury běžící Black. "Co? Famfrpál v průběhu věků?!" Zakřičí Potter na zpět a už se sem taky řítí. Najednou před náma srojí dva debilové. Jeden vysoký, rozcuchaný a brýlatý s Famfrpálovým dresem Tustshillských tornád* a světle modrýma džínama. Druhý ještě o trochu vyšší, s vlasama svázanýma v drdolu a v triku s Beatles(pohoršeně si odfrknu,protože mám úplně stejné na sobě až na to že mám tílko) a černých džínách. "Sakra" uslyším Lily,jak zamumlá a snaží se schovat za mě, ale moc jí to nejde,protože je mnohem všší než já. "Ahoj Lilinko Květinko, musím poznamenat, že jsi přes prázdniny zkrásněla pokud to ještě jde"řekne Potter a křivě se na ní usměje. "Padej Pottere"zavrčí a on ji ignoruje"Jak si se měla přes prázdniny?"zeptá se. Odpověď už neslyším, protože ji pošeptám "za 10 minut u Fortescuovi zmrzliny" nevině se usměji a nechám jí tam "Počk-" zavolá,ale já už ji neslyším, protože platím knihy a jdu ven. Ani nestihnu venku udělat krok a někdo si přede mne stoupne zvednu hlavu. Black. "Tak já zase jdu" řeknu a snaží se prorazit si cestu přes něj."Hezký tílko, sluší ti"mrkne na mě. "Řekla bych to samý,ale lhát se nemá" ušklíbnu se."Au, teď si zranila moje ego"."Jako kdyby mě to zajímalo"odvětím . "Siriusi!" Zavolá Potter. Nikdy jsem si nemyslela,že tak ráda uslyším jeho hlas. "Vím, že tě to mrzí,ale už musím"mrkne a jde za Potterem. Kouknu jejich směrem jestli tam někde je i Lily,ale upotají mě dvě věci. 1)Blackovo zadek. Má fakt dobrej. Co to plácam. Mám lepší. 2)Červený otisk ruky na Potterovo tváři. To vybouchnu smíchy."Tak dík, že si mě tam s ním nechala" řekne Lily ze zadu a já se otočím"Jak vidím tak jsi se s ním,ale dobře vypořádala, ten otick tam bude mít ještě dlouho" začnu se smát na novo a ona se mnou.
Prošli jsme všechny obchody, kam jsme potřebovali a nakonec jsme šli k Fortescuovi Zmrzlinářství. Ano, Fortescue je táta Alice,kterou jsme tam potkali,protože tam má brigádu. Chvíli jsme si s ní povídali, a pak jsme se rozloučili s tím že se uvidíme zítra ve vlaku a rozešli jsme se. Šla jsem k Děravému kotli,kde jsem se letaxem dostala domů. Asi se divíte,kde byla Neila a Daphne. Neila jdemaž teď do Příčné Ulice a Daphne tam byla už před týdnem s rodiči.

Jdu po schodech nahoru,kde si začnu balit. Nakonec mám tři kufry. Ups. Mám spousta knih a oblečení takže..... Dobalila jsem a začala jsem číst moji novou knihu'Alenka v říši divů'. Je to báječná knížka, byla jsem asi na sté stránce, když mě mamka zavolala na večeři. Páni to už je čas večeře? Úplně jsem se zapomněla převlíct, a tak jsem se převlékla do legín a Rolling stones trika. Miluju tenhle typ kapel. A Black očividně taky řeknu si sama pro sebe a odfrknu si. Sejdu dolů, kde už všichni sedí. Sednu si vedle Daphne a mamka začne podávat večeři. Sushi. Jéje, mám ho strašně ráda. Neila začne žvatlat o jejích kamarádech ve zmijozelu. Tím kamarádi myslí Bellatrix a Narcissu Blackovi, Dolores Umbridgovou a Ritu Holoubkovou. Potom i néjaký kluky, ale to už nevnímám a začnu si povídat s Daphne."Tak co těšíš se na nový rok?"zeptám se."Docela jo, ale nejvíc na kamarády. Netěším se na lektvary a Obranu" . Ty lektvary má po mně. Mně taky nejdou,ale tu obranu nevím asi je na ní moc mírumilovná. Musím se vám pochlub, že jsem jedna z nejlepších v Obraně. Ještě chvíli takhle nezávazně konverzujeme, ale pak dojím jako první a rozločím se s nima,že jdu do pokoje."Nezapomeň, že v 9 vstáváme" křikne mamka"Nejsem blbá" odpovím. Ještě slyším Neilu"Ale si" a mamku jak jí vynadala a ušklíbnu si sama pro sebe.

"Vstávej! ". Někdo na mě křičí."ještě chvíly" zamručím. Něco do mě kopne. Rozlepím oči a koho nevidím. Neilu!"Merline, co děláš si blbá?!" Zakřičím na ni"Já ne,ale ty jo. Zaspala si" a zabouchne dveře. "No a" zamrmlam a vstanu. Kouknu se kolik je 10:00. Sbaleno mam, takže v pohodě. Sejdu dolů udělam si toust a vezmu si ho nahoru do pokoje. Kde ho sním a provedu hygienu.

Co si sakra obleču,0? Zeptam se sama sebe asi už po 10. Stojím před skříní a zrcadlem a přemýšlím co na sebe. Nakonec vytáhnu Rolling Stones triko a stejné kraťasy a boty jako včera. Vlasy si zapletu do ledabylého copu,čapnu kufry a koště a odhopkam dolů. No odhopkam, spíš skutálim. Ty kufry jsou strašně tětký, takže jsem v polovině cesty zakopla a skutálela jsem se Neila k nohám. Ta z toho samozřejmě dostala záchvat. Smála se ještě asi 10 minut neť jsme se všichni sešli a asistovaně přemýstila. Taťka nemohl, takže jśe se s ním rozloučili už doma.

Stojíme na nádraží King's Cross a loučíme se tentokrát s mamkou."Nezlobte a buďte hodné" řekne hlavně ke mně."Nekoukej se na mě! Já nic neďelám!" Ohradila jsem se."Takže to záchodový prkýnko, co mi poslali poslali poštou bylo co?" Opáčila mamka a já se zasmála"Jó,jeden z mých nejpovedenějších". Mamka se zamračila a já radši ztichla. Mamka se přemístila a my jsme jeli k přepážce 9 a 3/4. To bych,ale nebyla já abych něco zase nezkazila. "Doprdele Au!" Vyjeknu,když narazím do špatné přepážky."Ty krávo ne 10 a 3/4 ale 9 a 3/4" rozesměje se Neila. Sakra, jsem ale blbá." Tak pojďte" zvolá Daphne a já se zvednu a mrmlam si něco na účet Neily. Jako první proběhnu správnou prepážkou. Za mnou se vynoří Neila a Daphne."Tak čau Daph uvidíme se asi až Bradavicích". "Čau" odpoví. S Neilou se an sebe ani nepodíváme. Už je 10:55 , a tak rychle naskočím do červeného vlaku. Procházím kupéma a hledám zrzavou,hnědé,černé a nebo blonďaté hlavy. Skoro nakonci je najdu. "Jsem tu Ženy!" Zvolám a vstouoím do kupé, kde už sedí Lily,Mar,Em,Alice a Mary."Čau Cress" pozdraví mě sborově. Já si sednu ke dveřím vedle Lily a naproti Marlene. A začne slepičinec. Navzájem si říkáme co se stalo prázdninách a tak. V polovině cesty k nám příjde Remus"Ahoj holky, hele Lily měli by jsme jít do prefektského kupé je tam porada"řekne"Ahoj Reme" odpovíme."Jo no jo, já úplně zapomněla!" Vykekne Lily a s Remusem odběhnou. Ještě ji slyšíme křiknou"Ještě se vrátim" a to nás rozesměje. Já a Alice se rozvalíme na naší sedačce a začneme si znovu povídat. "Hele jdu na záchod" řeknu a zvednu ze sebe svou černou kočku s modrýma očima a odejdu . Jmenu je se Pan Žirafa, neptejte se proč, prostě jsem ji tak pojmenovala. Když procházím okolo jednoho kupé vydím tam Blacka a nějakou holku jak se ocucávají a ošahávají. Když mě Black spatří laškovně se usměje a ja vypláznu jazyk a dělám,že zvracím. Už jsem skoro na záchodě, když se s někým srazím"Promiň, promiň" řeknu a zvednu se. Koukám na Sra-Severuse Snapea. Lily kamarád. Nemá mě rád a já jeho. Nechápu Lily , je divnej a zdá se mi i zlej, je ze Zmijozelu a občas ho vidim s Neilou. Ani se an mě nekoukne a jde pryč odfrknu si a zahulákam"Beru zpátky, neomlouvám se!" A otočím se na podpatku jdu na záchod. Když se vracím vidím Blacka zase s jeho partou. To bylo rychlý to s tou holkou. Zahlédnu k Pettigrewa, zase ztloustl. Mám okolo něj vždy divnej pocit, zdá se mi že se mu nedá věřit. Když už se vrátím. Zjistím že iž se Lil vrátila. Zbytek cesty propovídáme.

"Prváci, Prváci ke mně!" Slyším známý hlas. Hagrid. Usměju se na něj a zamávám mu a on gesto opětuje. Podle mě to je poloobr, je strašně veliký. Vypadá děsivě,ale je to člověk s tím největším srdcem. S holkama vysoupíme a v tom frmolu se rozdělíme. Já se držím u Lily. Když se komečne vymotáme z toho davu s Lily nasedneme do prvního kočáru. Kočár táhnou Testrálové, já je vidím. Víte, vidíte je jenom když jste viděli nečí smrt. Teď asi čekáte nějaký srdceryvný nebo akční příběh, ale asi vás zklamu. Viděla jsem jako malá prý zemřít pradědu. Umřel ve spánku a já jsem prý zrovna v tu chvíly kdy umřel byla u něj. Prý , protože si to nepamatuji. Nasedli jsme teda do prvního koč'aru. "A sakra" řekli jsme s Lily unisono, když jsme zjistili s kým sedíme. S pobertama. Super. Toto začíná pěkně.

Zase asi o ničem, ale nějak se do těch Bradavic musí dostat. Budu moc ráda za kazDý koment a votes. Díky a Paaaaaa

pity party; s. blackKde žijí příběhy. Začni objevovat