Nahoře je Aesthetic Siriruse Blacka
"Co jste zase provedl pane Blacku"zvolala Poppy když si všimla Blacka. "Já nic to Harperová"ukázal na mě a já se nevině usmála.
"No tak pojďte" povzdechla si madam Pomfreyová a já ji poslušně následovala. A Black taky."Pane Blacku vy už můžete jít" řekla madam Pomfreyová Blackovi a já se ušklíbla."No páni! Poppy to zní jako by si mě tu nechtěla!"zvolal Black v předstíraném zděšení a já jsem se potichu zahihňala"Kolikrát vám mám říkat,že mi nemáte říkat Poppy"odpověděla ale koutky jí cukali"Kolikrát chceš Poppy"ušklíbl se Black a odpochodoval ven z Ošetřovny. Má fakt dobrej zadek..... Teda! Ne že bych se koukala! Teda uhmmm, no nic. Z mého transu mě vyrušila madam Pomfreyová"Máte jenom zlomené zápěstí to hned opravím a co se vám vůbec stalo?" Zeptala se a při tom mi kouzlem spravovala zápěstí"Zakopla jsem a spadla jsem ze schodů a dopadla na zápěstí" řekla hbitě tu lež a madam Pomfreyová se už dál nevyptávala. Po chvilce mi oznámila"Tak a je to a už prosím buďte opatrná" a já jsem ji poďekovala a vyšla jsem z ošetřovny.
Ani jsem se nestačila rozmyslet koho půjdu otravovat,když v tom na mě začal někdo hulákat."CRESSIDY RAKEL HARPEROVÁ" instinktivně jsem se přikrčila,protože ten hlas zněl trochu jako mamka když něco provedu a ona je naštvaná. Otočím se a vydím rudé vlasy, jak se ke mně řítí neuvěřitelnou rychlostí. Lily. Sakra! To je ještě horší než mamka."A-ano?" Zeptám se ,když ke mně doběhne"Proč si byla na Ošetřovně se zlomeným zápěstím a neříkej mi,že je pravda že si dala Neile pěstí" řekne Lil. Sakra, tady se šíři všechno neuveŘitelnou rychlostí. Mlčím asi minutu než Lily se začne dožadovat odpovědi"Proč nic neříkaš?!" A já konečň promluvím"No, říkala si ať nic neříkám pokuď je pravda že jsem dala Neile pěstí....." Zasměju se nervózně"Takže to je pravda! Merline a zasloužila si to alespoň?" Zašeptá Lily a já přikývnu"Šikanovala bezdůvodně Daphn""Tak to jo,ale příště to udělej tak aby neměla žádný svědky a nikdo vás neviděl"odpoví Lily a já se ďábelsky usměju a zasalutuju "Rozkaz kapitáne" a to Lily rozesměje.
"Tak co teď?"zeptám se jí po chvíly. Lil koukne na hodiny a řekne "Zachvilku začne oběd a než tam dojdeme tak začne takže směr oběd" a já jsem nadšeně souhlasila. Cestou tam se na mě občas někdo otočil a zašeptal si něco s kamarádem, ale ignorovala jsem to zachvíly je to přejde. Když jsme dorazily do Velké síně našly jsme tam Em a Mar, a tak jsme si k nim sedly. "Je to pravda? Že si dala Neile pěstí?" Zeptala se vzrušeně Em a já se zasmála"Jo" a Mar zvolala"Supeeeer, nikdy jsem jí neměla ráda" a já odpovĚděla "Já taky".
Oběd proběhl celkem v klidu, asi hlavně protože jsme oděsli když teprve Poberti přišly.
Zbytek dne jsem si ještě našla Daphne a vše jí vysvětlila,ale to co o mně a ní Neila prohlásila jsem si nechala pro sebe. Vím to jenom já,Black,Neila,Bellatrix a Malfoy. Nikdo jiný. Doufám,že se to nedostane ven to že o mně a Daph prohlásila, že jsme špína. Bylo to od ní fakt hnusný. Při večeři se už nikdo o mě a Neilu nezajímal,protože se teď všichni zajímalo o to jak Black a Winstonovou(Mrzimor, páťačka) našla McGonagalka v kumbálu na košťata a dala jim trest. Když jsem to uslyšela trochu mě bodla žárlivost. Nevím, proč mám ráda zrovna jeho. Merline, ta láska mě asi jednou zabije. Možná i ta žárlivost. Večer jsem si ještě povídala s holkama a šla jsem spát asi v jedenáct. Celkem brzo na mě.
"VSTÁVAT JE NOVÝ A KRÁSNÝ DEN!" Je první co slyší ráno. Je mi jasný,že je to Lily, Marlene ještě před chvílý taky určitě spala a Alice je už asi vzhůru,ale NEMÁ POTRĚBU NÁS TÍMHLE ZPŮSOBEM BUDIT."Lilyyyyyyyyyy"zaůpíme s Mar na stejno."JE PONDĚLÍ,SLÁVA ŠKOLA!"ječí Lily dál. Dojde mi , že jž asi URČITĚ neusnu, a tak se vdám a pomalu otevřu oči a vstanu. Rozkoukám se a uvidím nechutně nadšenou Lily, znovu spící Mar a Alice jak vychází z koupelny. Rychle se rozběhnu do koupelny a oddechnu si,že mám kouoelnu pro sebe,protože jestli se přede mě dostane Mar nebo Lily, tak je všechno v prdeli,protože ty v koupelně tráví až nelegálně moc času. Rychle se osprchuju mým mangovým sprcháčm, provedu hygienu a vlasy si dám do ledabylého drdolu a vyjdu ven , kde už Lily nervózně podupává nohou před koupelnou a rychle do ní vítne,když se jí dostane možnosti. Marlene už je taky vzhůru a přehrabuje se ve skříni."Co hledáš?"zeptám se jí zvědavě"Ty černý,sametový boty na podpatku"vydechne zoufale."Jó,ty jsou v koupelně pod umyvadlem. "Díky!"usměje se zářivým úsměvem a začne se dobývat do koupelny se slovy"LILYAN EVANSOVÁ BRZO POTTEROVÁ OTEVŘI!" To brzo Potterová mě rozesměje a Lily rychle otevře dveře"Nebudu nikdy Potterová"zasyčí ale já si všimnu že se trochu červená."No a, prosím tě podej mi ty boty pod umyvadlem"usměje se nevinně Mar a Lily jí rychle podá boty a zase se zavře v koupelně. Dneska budu natolik slušná,že si obléknu uniformu. A k tomu černé conversky. Sbalím si tašku,kam narcu vše co pro dnešek potřebuju s varováním od Alice"Cress, vždyť se ti rozlije inkoust!" Ale nad tím jenom mávnu rukou. Z nočního stolku si vezmu hůlku a zapíchnu si jí do drdolu. Vím, elegance nade vše. To byla ironie,kdyby to náhodou někdo nepoznal. Mezitím se Lily vykýblí z koupelny a začne se oblékat a Mar do koupelny rychle zaběhne. "Alice už šla a já jdu taky, potkáme se na snídani" houknu na ně a dostane se mi dvojhlasné odpovědí"Ok".
Seběhnu z pokoje do společenky takovou rychlostí, že si ani nevšimnu, že najednou ležím na zemi." MErline! Moc mě to mr-ale ne, už ne" opravím se když vzhlédnu a zjistím, že nade mnou stojí Black. Má na sobě zase jenom část uniformy. Má bílou košili, bez kravaty přes košily má koženou bundu a má černé roztrhané dťíny a černé boty Doc Martens. Vlasy má v ledabylém drdolu(bun) a na rtech má svůj každodenní úšklebek ze kterého jdou všechny holky do kolen. Rychle se zvednu a urychleně odejdu ajkmile se začne nadechovat aby mi něco odpověděl. Uffffff. Doběhnu na snídani,kde rychle popadnu poslední dvě palačinky a pustím se do jídla. Nebyla by to ale moje karma aby si ke mně nesedli Poberti. Z jedné strany Black a z druhé Potter a naproti mně Remus a Pettigrew. Protočím oči."Ahoj Harperová, ani ses mi ráno neomluvila jak si do mě narazila"začne Black a já se an něj naštvaně otočím"Muselo tě to strašně bolet, ale jestli jsi si nevšimla tak JÁ jsem skončila na podlaze kvůli tomu velkýmu nárazu"vyprsknu. A on se samolibě usměje"Já si myslel,že se mi klaníš" a já se málem udusím dýˇnovou šťávou,kterou právě piju."Merline ,ty si vážně tak egoistyckej" protočím očima. Black chce něco dodat,ale najednou se k nám přižene Barbara Smithová velitelka fanklubu pro Blacka ,Fiona Reedová velitelka fanklubu pro Pottera a Valery Lustová velitelka fanklubu pro Rema. "Máme aktualizaci pro nejoblíbenější lidi v Bradavicích!" Zvolají na celou Velkou síň a tím si přivodí všech pozornost. A ano ,jestli se ptáte jestli opravdu mají Bradavice žebříček nejoblíbenějších lidí tak ano má. Skoro všichni lidi to berou strašně vážne. Nechápu je, je to strašná blbost. Každý měsíc se to aktualizuje, ale většinou to jsou ti samý lidé. Jo a taky to je jenom o kráse takže vždy vyhrávají ti nejhezčí. Barbara pokračuje"První místo má.....SIRIUS ORION BLACK!" Velká síň začne hromově tleskat a Black se samolibě usmívá. Black se na prvním místě drží už od čtvrtého ročníku. Protože až když jste ve čtvrtém ročníku, tak jste zařazeni do soutěže.Teď začne mluvit Fiona"Druhé místo má.....JAMES FLEAMONT POTTER!" Potter se taky samolibě usmívá a plácne si s Blackem a Zase homový potlesk, i když nic nového. Pokračuje Valery"Třetí místo má.....REMUS JOHN LUPIN!" Zase potlesk a Remus se jen pousměje. Barbara, ale neskončila. Vždy se vyhlašuje deset míst. "Čtvrté místo má Marlene McKinnon, Páté místo má Lucius Malfoy, Šesté místo má Amos Diggory, Sedmé místo má Wendy Changová, Osmé místo má Frank Longbottom, Deváté místo má Zlatoslav Lockhart a Desáté místo má Cressidy Harperová" při tom desátém místě se znovu málem udusím. Jako cože?! Co je to za blbost? Vždyť to místo má většinou Neila. Merline! Ta bude hysterčit,že jsem jí sebrala místo,ale vždyť jsem to ani nechtěla! No a...... Stejně je to debilní žebříček, uklidním se. Asi jsem jediná z výherců, kterýmu je to jedno. Jenom nechápu kdo by mě volil. Nikdy jsem nebyla nějak extra oblíbená. Asi ro bude tím, jak jsem dala Neile pěstí. Lidi pořád tleskají a povídají si, a tak se nenápadně vypařím s Velké síně a jdu si sednou před učebnu Přeměňování,kde čekám na holky,které si mě asi nevšimlikvůli tomu ajk jsem malá a seděla jsem v oblobení vysokých Pobertů.
To bude den....Tadááááá je tu kapitolkaaaaaaa. Zase, moc se omlouvám za to , že jsem dlouho nevydala, ale jak už jsem říkala u Marauders. Učitelé se zbláznily a já s nima. Takže se znovu omlouvám.
Hlasujte a komentujte.
Pááááááá.
ČTEŠ
pity party; s. black
Fanfiction'I'm laughing, I'm crying, It feels like I'm dying' hranice mezi láskou a nenávistí je malá, o tom ví cressidy harper nejvíce. [POZASTAVENÉ]