Obsazení Pobertů
Sirius Black-Ben Barnes(Dorian Gray)
James Potter-Aaron Johnson(Nowhere boy)
Remus Lupin-Andrew Lupin
Peter Pettigrew-Jamie BellPotopila jsem se ůplně na dno jezera a vylovila jsem chuchvalec slizkých řas,vynořila jsem se a hodila je do kýblu a takhle jsem to zopakovala asi 4x. Konečně byl kýbl plný. A já jsem se začala ďábelsky usmívat. Tohle je válka a vkročila jsem do domu.
I když jsem byla mokrá a kapala jsem na podlahu vodu neřešila jsem to uklidím to později. S kýblem jsem se dopotácela do nejvyššího patra, kde mám já, Neila a ty dva idioti pokoj. Nachvilku jsem se zaposlouchala abych si byla jistá,že jsou v pokoji pro hosty. Slyšela jsem jejich smích takže tam byli. Promyslela jsem si další krok. Nejdříve jsem pootevřela dveře abych zjistila,že sedí zády ke dveřím a něčemu se opravdu nahlas chechtají. Potter hýkal a Black měl štěkavý smích. Merline,to je pes nebo co,že se tak směje? Opatrně jsem otevřela ještě cikc dveře a vklouzla jsem do jejich pokoje. Oba dva seděli blízko sebe takže když jsem je polila z výšky, stoupla jsem si totiž na špičky a oni seděli, polilo je to dost. Rychle seblu trhli a otočili se na mě. Slizké chaluhy měli všude, byl to vtipný pohled takže jsem se rozchechtala. Ještě nikdo si nevystřelil z Pobertů. Škoda,že to Lily neviděla. Začali se tvářit. Nebezpečně, a tak jsem začala rychle couvat, ale smát jsem se nepřestala. Jakmile jsem vycouvala z jejich pokoje utekla jsem do pokoje Daphne. Lepší skrýš mě nenapadla. Slyšela jsem za sebou dupot těch dvou. Zrychlila jsem a rychle jsem otevřela Daphniny dveře a zavřela je za sebou."Schovám se u tebe zachvilku přiběhnou ti dva neříkej jim,že jsem tady" vychrlila jsem ze sebe a zavřela jsem se v její prostorné skříni. Mezerou jsem měla skvělý pohled na její postel a dveře. Daphne vypadala překvapeně, kdo by nebyl, kdby k vám vtrhla mokrá sestra a schvala se ve skříni s prosbou aby jste ji kryli, tvářila bych se možNá ještě hůř. Dveře se otevřeli a v nich stáli Black a Potter, zjevně potěšeni sami sebou,že našli Daphnin pokoj. "Kde je?" zeptal se Potter, mezitím co Black se rozhlížel po žlutém pokoji."Kdo?" Zeptala se celkem přesvěčivě sestra."Lhát umíš d ocela dobře,Ale tvoje sestra je natolik blbá ,Že ji nedošlo , že je mokrá a voda z ní tudíz odkapává"pronesl hrdě Black. Sestra se začala smát. Sakra Sakra Sakra. Já jsem tak blbá nadával jsem si. Škvírou jsem viděla jak Potter zvedá Daphne,která se se smíchem snaží vykroutit z jeho náruče,ale nemá nejmenší šanci. Black už se blížil ke skřini. Rychle ji otevřel. V jednom okamžiku jsem seděla ve skřínia v druhý okamžik jsem měla výhled na jeho zadek, ale musím říct hezkej za-. Co to plácám,nenávidím ho. Black si mě přehodil přes rameno a spolu s Potterem se vydali na zahradu směrem k našemu bazéru. "Hned teď mě pusť!" Řvala jsem na Blacka"Donuť mě" odpověděl posměšně a plácl si s Potterem, který stále nesl Daphne. Začala jsem bušit Blackovi do zad."Dobrá masáž díky" ozval se Black a já to vzdala. Zastavili se u bazéru."Raz" ozval se Potter"Dva" ozval se Black"TEĎ!"ozvali se oba dva a hodili nás do vody, voda nebyla zas tak studená,ale stejnak to byl šok. Vynořila jsem se přehodila jsem vlasy do zádu a začala jsem na ně ječet"To bylo za co?!". Slova se ujal Black zatímco Potter hýkal smíchy"Protože si na nás hodila ty slizký chaluhy a ty" ukázal na Daphne,která nevypadala vůbec naštvaně"za to,že jsi skrývala svojí sestru"rozchechtal se Black už taky. Dostala jsem nápad, měla jsem na sobě bílé tílko a pod ním černou podprsenku,tílko teď prosvítalo. Stáhla jsem si ho níž a odhalila jsé výstřih, svůdně jsé se usmála a řekla jsem v klidu"Tak mi alespoň pomož ven prosím" zamrkala jsem na Blacka. Tohle je Blackovo slabost. Koukl na mě a tastavil se u mého výtřihu,usmál se a natáhl ruku abych se ho chytla, já jsem se chytla a vší silou jsem ho stáhla za sebou do bazénu, pak jsem rychle vylezla a začala jsem se smát"Merline! Ty si blbej" i Potter se mu smál, Daphne,která vylezla se taky smála. Black se chvíly mračil, ale pak se taky rozesmál. Vida! Umí si ze sebe udělat legraci. Dosmála jsem se a šla jsem do domu, kde jsem se osprchovala a převlékla jsem se do džínových kraťasů a černého trika a sešla jsem dolů a vytřela jsem to tam, kde bylo mokro, a pak jsem šla do knihovny,kde jsem si sedla a začetla jsem se do nějaké knihy. Okolo půl sedmé mě ze čtení vytrhl něčí nepříjemný hlas"přišla jsem dřív protože jsem Uspořádala párty v našem domě, začne za hodinu a půl, neudělej mi ostudu" řekla a otočila se na podpatku"Můžu si taky někoho pozvat?" Zakřičela jsem za ní"JE MI TO FUK!" Zaječela jestě víc než bylo třeba. Jupíííí, sice nemohu pozvat Lily, která je u babičky, ale mohu pozvat jiné mé dobré kamarádky Marlene MacKinnon,Alice Fortescue,Mary MacDonald a Emmeline Vance, všechny jsme z Nebelvíru a jsme skvělé kamarádky a kromě Mary a Emmeline jsme spolu na pokoji(takže na pokoji jsou Cressidy,Lily,Marlene a Alice). Každé z nich jsem zavolala, i když jediná z mudlovské rodiny byla Mary i ostatní měli doma telefon. Mar(pozn.aut skratka pro Marlene) je čistokrevná, Alice taky a Em je půl a půl jako já. Všechny to odsouhlasili a byli nadšené. Pak jsem šla za Daph. "Víš o té párty?"zeptala jsem se jí v jejím pokoji."Jo"odpověděla"Slíbíš mi,že nebudeš pít? Maximálně Maslový ležák, ale žádnou ohnivou whisky" řekla jsém ji."Asi se jí ani nezůčastním, zamku se tady" usmála se"Ok, to je ještě lepší ta zatím čau""Ahoj" rozloučila se a já vypochodovala z jejího pokoje. Zdá se mi,že celý den někde chodím. Tentokrát jdu za Blackem a Potterem."Víte o té párty?"vtrhnu k nim a zeptám se jich. Black je jenom v nasrávačkách a Potter má okolo spodních partii omotaný ručník a má mokré vlasy. Snažím se jim, hlavně Blackovi, nekoukat na ty břišáky,ale selhávám"Jo,tvoje hezká sestra nám to oznámila, pozvali jsme si Rema a Petra" odpověděl Black, který si všiml že mu koukám na břišáky"Líbí se ti co vidíš?" Samolibě se ušklíbl se Black, vzpamatovala jsem se"Dobrej vtip" ušklíbla jsém se pro změnu já a vypochodovala jsem pryč. V tom jsem uslyšela zvonek, koukla jsem se na hodiny a zjistila jsem,že je čtvrt na osm. Seběhla jsem dolů a otevrEla jsem ani jsem se nenadála a skočila na mě blonďatá horda vlasů. Marlene MacKinnon. Vyšší holka s dlouhýma blonďatýma vlnitýma vlasama. Jedna z nejhezčích an škole má modré oči a štíhlou postavu je i docela chytrá."Ahoooj Cress strašně si mi chyběla!""Mar! Ty mně taky!" Objímali jsme se. Nakonec jsme se odtrhli a vstoupili jsme zpět do domu.
Tak co?líbilo? Napište mi názory do komentů a děkuji,pááaáá
ČTEŠ
pity party; s. black
Fanfiction'I'm laughing, I'm crying, It feels like I'm dying' hranice mezi láskou a nenávistí je malá, o tom ví cressidy harper nejvíce. [POZASTAVENÉ]