Část 9-Famfrpál

1K 60 6
                                    

Další hodina byla Kouzelné formule.

Při kouzelných formulích se nic nestalo, nebo tedy myslím nedávala jsem pozor a málem jsem usnula, kdyby do mě Lil furt nešťouchala takže,když jsem na celou třídu zařvala"Sakra Lil!Nešťouchej do mě" byla to ta nejzajímavější věc co se stala. Dostala jsem trest,ale mně to moc nevadí. Narozdíl od někoho *kašlám*Lil*kašlám*, ale nechápu co jí na tom vadí am'm ho já a ne ona. Po hodinách se mám hlásit u Minnie. Ale to už teď nechám plavat. Právě jdeme s Lily na oběd. Konečně! Zahlédli jsme u stolu Marlene,Mary,Em, Alice a Dorcas, a tak jsme si k nim sedli. Samozřejmě,že mi chuť museli zkazit Poberti,když si k nám sedli a začali se hádat,kdo líbá líp, hádali se vlastně jenom Potter a Black. "Ne,já jsem v tom mnohem lepší"vykřikl Potter"Ani ve snu"vykřikl Black"Já Já Já a Já jsem lepší""Ne Ne Ne já jsem lepší""Ne""Jo""Ne"Jo"."Sklapněte!"neudržela jsem se a zařvala jsem na ně. V tu chvíly se na sebe ti dva idioti usmáli a Black se zeptal"Otestuj nás". Nemohla jsem uvěřit,že to řekl."To tak"odfrkla jsem si."Přicházíš o hodně, víš co by za to ostatní holky dali? Líbat se se mnou?"řekl vychloubačně Black."Vím, mozek! Ne to vlastně ne,protože ty tvoje fanynky ho nemaj"odsekla jsem. Konečně nechali své hádky. Marlene promluvila"Cress, zítra je nábor na famfrpál zkusíš už to konečně? Já to půjdu také zkusit" ."Asi jo, obě dvě místa na odrážeče jsou volný, ty zkusíš střelce že?". Marlene přikývla a domluvili jsme se,že půjdeme spolu. Jelikož je pátek zbývala nám už jenom medna hodina a to Péče o kouzelné tvory s profesorem Kettleburnem. Škoda,že není s Hagridem mám ho radši a lépe zvířatům rozumí. No nic. Zvedla jsem se a s Lily, Marlene, Mary,Em ,Alice a Dorcas jsme se zvedli a zamířili na Bradavické pozemky, kde jsme čekali na profesora. Bohužel tuhle hodinu mají skoro všichni takže i Poberti."Vítám vás na naší první hodině v tomto roce, nebudu to prodlužovat.  Dnes vám ukážu Blikače, žijí na stromech a vypadají,jako opice a žába dohromady tak pojďte"dořekl profesor a vydal se na kraj Zapovězeného lesa,kde sídlili prý Blikači. Nebyli moc zajímavý, a tak jsem začala pozorovat spolužáky. Péči o kouzelné tvory máme s Havraspárem což je v pohodě. V prní řadě stáli převážně Havraspárci, a pak Lil a Remus. Já jsem si sedla na zem a zády jsem se opírala o kmen nedalekého stomu, bylo teplo a slunce prosvicelo stromy. Marlene se usadila vedle mě a čmárala si něco do sešitu. Okolo mě stála Amelie Finniganová, malá holka s blonďatými vlasy. Je moc milá a občas si i povídáme. Okolo ní stáli její kamarádky Lee Changovq' a Tracy Purkinsová, které obdivně hleděli na Blacka,který se smál něčemu co říkal Potter. Člověk by řekl,že Havraspárky nepropadnou Blackovi,ale omyl. Tracy a Lee jsou toho živým důkazem s obouma něco měl, dokonce jsem ho včera viděla s Tracy jak se líbají a ošahávají. A to nejsou jediné z Havraspáru. Za nima stáli nějací kluci z Nebelvíru,kteří mrkali mým a Marleiným směrem a když zachytili můj pohled zakmitali obočím a polusili se o úšklebek podobný tomu co dělá Black,když někoho balí,ale vůbec se jim to nepovedlo a bylo to,dokonce nechutné. Ukázala jsem na ně neslušné gesto a pokračovala jsem v nic nedělání. Hodina za chvíly skončila a já se šťastně zvedla a s Marlene jsme počkali na ostatní holky a šly zpět do hradu. Zamířili jsme do společenky,kde jsme si já a Lily povídali. Na večeři jsem si vzala toust a rychle jsem pospíchala k McGonagallce, kam jsem se měla dostavit pro trest.

Sakra! Pamatujete si,jak jsem říkala,že bych měla patřit do Havraspáru? Beru zpět! Absolutně ne! Jsem tak blbá! Neuvědomila jsem si,že u McGonagallové měli trest i Black a Potter za praní se. Zmijozeláci měi trest u Křiklana. Když jsem je tam viděla jak tam stojí málem to se mnou fláklo proběhlo to asi takhle.

Právě jsem dojedla můj toust a už jsem skoro u kabinetu McGonagallové, když zatočím za roh akouknu se před sebe, protože jsem do něčeho narazila vyjekla jsem a vytáhla jsem hůlku se slovy"Merline! Já se lekla myslela jsem,že jste bubák! Strašně mě odpuzujou zvlásť,když má vaší podobu!" Vyjekla jsem a zasmála jsem se vlastnímu vtipu,když jsem stála tváří v tvář Blackovi a Potterovi,kteří se začali taky smát což mě vyvedlo z míry ,protože jsem je právě dost urazila."Ten byl dobrej"vychechtal Potter a Black horlivě přikyvoval.

pity party; s. blackKde žijí příběhy. Začni objevovat