V obrázcích je aesthetic Siriuse
Nikdy jsem nebyla nějak extra oblíbená. Asi to bude tím, jak jsem dala Neile pěstí. Lidi pořád tleskají a povídají si, a tak se nenápadně vypařím s Velké síně a jdu si sednou před učebnu Přeměňování,kde čekám na holky,které si mě asi nevšimlikvůli tomu jak jsem malá a seděla jsem v oblobení vysokých Pobertů.
To bude den...."Tak co? Jaký je to žít jako oblíbená holka?" Zvolá na mě Marlene a vzápetí se rozesměje a já s ní. Tohle je schopná říct jenom Mar."Úžasný" hraně vzdychnu a pokračuju"Ale vážně to nechápu"."To je jedno, že to nechápeš hlavně, že si vyhrála!" Odpoví Mar."Možná to bylo kvůli tomu, jak si dala Neile pěstí" ozve se Lily, která k nám jde."A nebo to, že jsi sakra dobrý odrážeč" ozve se další hlas, který patří Emmeline."A nebo to, že si lidi konečně všimli jak jsem úžasná"zavtipkuju a pohodím vlasy jako Neila což nás všechny rozesměje.
Před třídou jsme čekaly asi patnáct minut než nás dovnitř pustila Minnie a zahájila hodinu. "Dnes vám rozdám testy z minulé hodiny, a pak budeme pokračovat v látce" oznámila Minnie a rozdala nám testy. Mám 82 bodů což je dobré, Lily vedle mě má 95 bodů"To je strašné"vzdychne Lily jakmile uvidí její počet bodů, který je mimochodem velice dobrý."Ale Vždyť máš pravděpodobně nejlepší výsledek!"řeknu víc nahlas než jsem chtěla takže nás slyšeli i ti co neměli."To si nemyslím" ozve se mně až moc známý hlas."Co to meleš Blacku?!"vyprsknu a otočím se na lavici za náma, kde sedí Black a Potter."To, že Lilynka-Květinka nemá nejlepší výsledek" odpoví Potter."Kolik máte?"zeptám se jich. První odpoví Potter"97". Jak? Zeptám se sama sebe a Lily zalape po dechu.Black odpoví také"99" a ušklíbne se."Cože?! To nemůže být pravda!"řekne Lily a Black a Potter nám podají jejich testy. Vedle Potterova neuspořádaného písma je červeně napsáno '97' a vedle Blackovo překvapivě dost hezkého a uspořádaného písma je napsáno '99'. Lily jim vrátí testy a pošeptá mi"Pořád nechápu jak to dělají,že mají nejlepší výsledky a vše jim jde aniž by se snažili!""Možná jsou doopravdy chytří"odpovím a Lily chce ještě něco odpovědět ale Minnie začne mluvit."Takže teď budeme pokračovat v látce,která se týká teorie o zvěromágství...." z lavice za námy uslyším šeptání, a proto se otočím a spatřím jak si Black a Potter povídají a smějí se.".......a proto se musí každý zvěromág registrovat na Ministerstvu Kouzel. Zvěromágem se může stát pouze velice schopný kouzelník......" Ze záda uslyším jak se Black něčemu nahlas zasměje a tentokrát to slyší celá Třída takže i McGonagallka."Asi o tomto tématu víte mnohé pane Blacku, že se tak smějete. Co kdyby jste sem šel tedy místo mě a naučil nás teorii Zvěromágství?" Řekne mu přísně Minnie a Potter se začne smát Blackovi,který sebevědomě vstává a jde dopředu třídy."A pane Pottere když se tak směje možná by jste to mohl vše zapisovat na tabuli"rozkáže Minnie a to už se celá třída chichotá, protože čekáme naprostý trapas, jak Black nebude nic vědět a Potter nic zapisovat. Oba dva teda dojdou dopředu třídy a Black spustí"Nejdříve ze všeho musíte umět vyprodukovat patrona abyjste věděli jakou budete mít podobu. Poté....."
Nakonci hodiny jsme všichni seděli s otevřenou pusou. Nejen, že to Black perfektně řekl a Potter udělal opravdu dobré poznámky, ale bylo to i zajímavé. Jenom by mě zajímalo jak to vše ví, skoro jako by to vykládali z vlastní zkušenosti....'Ale ne! To je blbost!' Napomenula jsem se a začala jsem se bavit a poslouchat Lily, která stále hudrovala nad tím, jak musí Potter a Black podvádět při testech. Už jsem se zvedala ze židle, když v tom jsem zakopla o stůl a narazila zase do někoho. Tentokrát byl za oběť Remus."Merline!Reme moc mě to mrzí" začala jsem se omlouvat. Koukla jsem se na něj. Vypadal bledší než normálně, a taky měl kruhy pod očima."To je dobrý "odpověděl a slabě se usmál."Reme jsi v pořádku?, vypadáš strašně" zeptala jsem se ho."Díky a jo jenom na mě asi něco leze"dost falešně zakašlal"asi jsem se nachladil"dořekl a spěšně odešel. Jak se mohl nachladit, když teorve září a to dost teplé....?Remus něco tají a já na to příjdu.
ČTEŠ
pity party; s. black
Fanfiction'I'm laughing, I'm crying, It feels like I'm dying' hranice mezi láskou a nenávistí je malá, o tom ví cressidy harper nejvíce. [POZASTAVENÉ]