A dost!Za všechno může alkohol,můžu se chovat jakkoliv a všechno pak svést na alkohol!Geniální nápad, měla bych být v Havraspáru! Chvilku se na sebe takhle koukáme ,ale pak se stane něco co jsem nečekala........
Přiřítí se k nám Emelinne, že se bude hrát pravda nebo úkol."Jdete taky?"zeptá se a přitom se jí trochu zamotá jazyk z toho,jak je opilá.Black se ujme slova"Super!Jo" vezme mě za ruku a jde se mnou a Em na naši zahradu. Chvá se dost divně ve škole si ze mě utahuje a ted? Alkohol, jo za to může alkohol. Zase se uklidním. Sednu si vedle Em a Mar a rozhlédnu se, jsou tu všichni Poberti(až na Petera) pak já a holky a několik dalšícg lidí,které poznávám z Nebelvíru,ale nikde nevidím Neilu a její zmijozelské kamarády. Ufffff. Potter vezme lahev od Ohnivé whiskey, mimochodem kde je ta moje? Podivím se, když zjistím ,že už ji nemám. Tak tedy Potter ji zatočí a padne to na Marlene."Pravda nebo Úkol?"zeptá se"Pravdu" odpoví Marlene sebejistě."Ok, kdy, s kým a kde proběhla tvoje první pusa" ušklíbl se Potter a já protočila očima,trapnější otázka neni a Marlene si očividně myslela to samé"Merline, Pottere horší otázka není,ale dobře ve 3 ročníku s Blackem"Blackovi se rozlil po jeho roztom-nafoukaném obličeji krás-arogantní úšklebek"v opuštěné třídě" dořekla Marlene a zatočila. Několik kol se nic zajímavého nedělo až na to,že se Alice a Frank Longbottom políbili. Teď zrovna točil Black,který se právě dolíbal s nějakou šesťačkou. Flaška padla na mě. Ušklíbl se a zakmital obočím"Sex,kde,kde s kým". Víte 15 narozeniny jsem měla před koncem školního roku. Před ani ne měsícem, když jsem byla u babi a dědi,kde jsem se seznámila s jedním mudlovským klukem, oba dva jsme to chtěli a tak jsme ho spolu měli,ale jelikož to byl mudla, a já zase pojedu do Bradavic rozešli jsme se."Před ani ne měsícem,s mudlou Lucasem Worthym v jeho pokoji"řekla jsem a trochu,vážně trochu jsem se začervenala. Roztočila jsem lahev a padla na hádejte koho!Blacka!"Stejná otázka"řekla jsem s ušklebkem"Ve čtvrtym ročníku v den narozenin s nějakou tenkrát páťačkou už nevim jméno a v prázdný třídě" Páni začal s tím jeho"koníčkem"brzo. Cassanova od roku 1974. Nějakká holka zalapala po dechu"Ty si měl sex ve čtrnácti?" Black se an ni otočil a laškovně se usmál"Jsem v listopadu a jsem tedy starší, takže v den mých 15 narozenin" a svlékl ji pohledem a otčil se zpět k flašce. A On začal točit.
*************************
Jau! Moje hlava! Doprdele, strašně mě bolí hlava. Pomalu ovírám oči,ale rychle je zase radši zavřu kvůli tomu silnýmu světlu. Kouknu se na hodiny, které ukazují že je 13:00. Znovu zamrkám a přispůsobím se světlu a rozhlédnu se okolo sebe. Ležím v obýváku. Okolo mě je spousta bordelu a povalujících lidí. Tak jo tohle vypadá jako normální párty Nebelvíru,ale není to tak. Jsém totiž doma. Kouknu se na sebe a vidím ,že mám kraťasy a podprdsenku na sobě. Co jsem to sakra vyváděla. Kouknu se vedle sebe a málem dostanu infarkt! SIRIUS DOPRDELE BLACK III leží vedle mě, vlasy má už rozpuštěné a rozhozené po obličeji, šedé tepláky má na sobě,ale je bez trika. Začnu se uklidňovat a zírat na jeho svaly na břiše a rukou a na jeho ostře řezanou čelist,která by mohla snad krájet i diamanty. Co to doprdele plácam?! Nemilosrdně do něj šťouhnu a on něco zamumlá. Je celkem rozomilý. Ne neni! Ještě jednou do něj šťouchnu a on otevře svoje bouřkově šedé oči a zamrká. Rozhlédne se a pohledem se zastaví ne mně. Sjede mě pohledem a vrátí se k mému dekoltu."Čau Harperová, máš nádhernou černou,krajkovanou podprsenku" zakmitá obočím a ušklíbne se."Proč jsem s tebou spala?"(nemyslím sex,ale spát jako spát)zeptala jsem se ho a ignorovala jsem jeho poznámku. "Spusta holek se mnou spí"pokrčí rameny a začne si protahovat ruce. Ty svaly! Odvrátím pohled a začnu zkoumat znovu okolí,jestli nepoznám nějakou známou tvář. U schodů leží leží Mar vedle nějakýho kluka,ktereý asi nebude z Nebelvíru, protože ho neznám. Zvednu se a překročím Blacka a ignoruju jeho mrmlání. Obhlédnu tohle patro a zjistím, že Em leží na stole a pod stolem najdu Mary a Alice, a každá z nich je u nějakého kluka, poznám Franka Longbottoma a toho kluka od baru,potom co se vyměnili. A po chvilce zaostřování i Remuse Lupina u Mary. Roztomilý. Jdu o patro výš podívat se,jak je na tom Daphne. Zkusím otevřít dveře,ale nejdo to. Asi jí došlo,že je tu spousta 17 a může proto kouzlit a tak si dala na dveře 'Alohomora'. Na patře uvidím Neilu a nějaký kluku. Se značnou obtíží a strašnou bolestí hlavy jdu do dalšího patra. Tam je spousta kluků, jdu raději do pokoje to tam zkontrolovat. Otevřu dveře a tam leží Potter a nějaká holka v MOJÍ POSTELY. "Padejte!" Rozkážu a oni se vzbudí, holka hned uteče a Potter se zvedne a rozhlédne se a když si uvědomí,že ležel v posteli s nějakou holkou spustí"Cressidy, prosím neříkej to Lily, prosím prosím, neříkej jí že jsem spal s nějakou holkou" začal panikařit a házet na mě psí kukuč"Merline Ok"protočím oči a on na mě skočí a obejme mě."Osobní prostor" lehce ho odstrčím a on mi poděkuje a ještě než odejde zeptá se"Kde je Ticho-Sirius?" Ušklíbnu se"Black?na gauči v dolním patře" a jdu dolů a on za mnou. Sejdu dolů,kde Black uklízí kouzlem'Pulírexo'. "Uhm Díky?"pronesu to spíš jako otázku a on jen pokrčí rameny."Tak co s kym si spal Tichošlápku?" Zeptá se ho Potter a ušklíbne se. Tichošlápku?divná přezdívka. "Tady s Harperovou" ušklíbne se a hlavou ukázE ma mě. Potter se začne smát a řekne"Wow,mimochodem krásná podprsenka, má Lily taky takovou?". Sakra jsem tu furt v podprsence. "Accio Triko" a do ruky mi hned přiletí bílé triko a aj' si ho obléknu."To vážně nevím, ale i kdyby tobě by se v ní neukázala"pronesi sarkasticky. Potter si šáhne na pravou stranu hrudníku"Au, to bolelo,ale neboj jednou ona podlehne Potttovkéhu šarmu" a zobrazí,že si probodl srdce."Spíš podlehne tvé debilitě,protože srdce je na druhé straně" ušklíbnu se. A Black se začne smát tím svým štěkajícím smíchem."A teď,jelikož jsme jediný vzbuzení pomocte mi je vzbudit. Všechny" rozkážu. Oba dva se an sebe kouknou a synchronizovaně pronesou"Zacpi si uši" . Udělám to ,protože mi začne docházet co chtějí udělat. Přiloží si hůlku na krk a pronesou synchronizovaně"Sonorus"*a zakřičí "VSTÁVAT" . Myslí že mi vybouchne hlava, au. Doprdele. Všichni se vzbudí a začnou naříkat a nadávat a Black a Potter si plácnou. Já se vzpamatuju a pronesu"Sonorus" a zařvu"DO 3 MINUT BUDETE VŠICHNI PRYČ ,AŽ NA MARLENE MCKINNON, ALICE FORTESCUE,MARY MACDONALD,EMMELINE VANCE A REMUSE LUPINA ,JINAK NA VÁS POŠTVU TŘASKAVÍ SKVOREJŠE!" A na to se všichni začnou pakovat. Ušměju se a otočí se na ty dva"Hej! My jsme tě varovali" řeknou naštvaně"No a?" Odpovím. A odejdu k holkám.
*****************
Jsou asi 3 hodiny. Já,Mar,Em, Alice , Black a Potter jsme v obýváku. A povídáme si, tím myslím holky s holkama a ti 2 idioti spolu. V kuchyni dělá lektvar na kocovinu Remus a Mary. Těm jediným z nás jdou lektvary. "Máme!" Zvolá Remus z kuchyně a my se tam přiřítíme. Mary to rozlévá do skleniček a podává nám je. Vypiju to. Fuj je to hnusný,ale účinky se dotavují hned. Super."Díky" řekneme všichni společně.
***************
O 3 dny později,kdy se má Cressidy sejít s Lily v příčné ulici.Čekám před krbem. Mamka a taťka se dneska vrátili od Potterů a já a Lily máme sraz v Příčné Ulici. Black a Potter tu stojí taky, protože si usmysleli, že půjdou taky. Zvlástní je ,že si to rozmysleli až když se dozvěděli(teď mluvím o Potterovi) že jdu s Lily. Idioti. Mamka příjde a rozdá nám letax. Black a Potter se něčemu řehtají, a tak jdu první. Jsem asi jediná na světě p,která nenávidí dopravit se někam Letaxem. Upředňostuji asistované přemístění. Stoupnu si do krbu a upustím letax a vykřiknu"Příčná ulice". Svět se se mnou zatočí a já vydím jenom barvy. Najednou vypadnu v krbu v Děravým kotli. Jsem strašně nešikovná, nikdy jsem nedopadla na nohy, vždycky spadnu na zadek, ale už to ani necítím jak říkám jsem zvyklá. Nestihnu ani vstát a hned za mnou dopadne Black elegantně na nohy. Ušklíbne se a já se zvednu, hned zatím je Potter. Ani se nerozloučím. Proč bych měla. Víte, po tom co skončila ta oárty a všichni odešli, tak pozbytek těch 3 dnů mě pořád prankovali. Zaťukám na určené kameny a přede mnou se vynoří Příčná Ulice. Cǐtím se skoro v Bradavicích a tudiž doma. Usměju se a vydám se na místo určeného srazu.
Tak co? Líbilo? Vím, bylo to tak trochu o ničem. Ale až se dotaneme do Bradavic bude to lepší. Napište mi do komentů co si o tom myslíte a co byste chtěli aby se stalo v Bradavicích. Děkuju a doufám že jste dotali k Vánocům vše co jste chtěli Pááaá'á.
ČTEŠ
pity party; s. black
Fanfiction'I'm laughing, I'm crying, It feels like I'm dying' hranice mezi láskou a nenávistí je malá, o tom ví cressidy harper nejvíce. [POZASTAVENÉ]