Část 10-Párty

863 71 3
                                    

"JÓÓÓ VYHRÁLI JSME" zařvali jsme. A ovíte co to znamená? Výhra ve Famfrpálu? PÁRTY VE SPOLEČENCE!PÁRTYYYYYYYYYYY!!!!!!!!

Kluci odběhli někam,že  prý ve společence od sedmi začne párty. Já a Mar jsme šly ještě do šaten a ostatní holky už do hradu . Když jsme vycházeli potkala jsem někoho koho bych raději nepotkala."To už si zpátky?"zeptala jsem se přeslazeně Neily"Nedala si moc velkou ránu,protože mi nic nebylo"ušklíbla se"Alespoň jsem nespadla a můj tým neprohrál"ušklíbla jsem se a čapla jsem Mar za ruku a táhla ji za mnou. V tom mě,ale někdo chytl silně za ruku"Buď opatrná sestřičko a raději si na mě dávej pozor"usmála se Neila a pohodila svýma blonďatýma vlasama. Rychle jsem se jí vyvlékla a křikla jsem"Já se tě nebojím" "Ale měla bys"odpověděla a já se na ni otočila. Stála tam ve stejném oblečení akorát v jiných barvách, vlasy ji poletovali okolo obličeje a usmívala se rádoby sladce. Naposled jsem si ji přeměřila, a pak jsem otáhla Mar do hradu"L'idiota" (Idiot)zaklela jsem potichu."Říkala jsi něco?"zeptala se Mar."Ne,nic"usmála jsem se.

V pokoji jsme ještě jednou probrali zápas, a pak jsem se převlékla do jiných černých legín(mám jich strašně nikdy nevíte) a bíleho trika Led Zeppelin hodina na sebe černou mikinu,udělala jsem si culík a s Lily jsme vyrazili sednout si na pozemky Bradavic. Došli jsme k Černému jezeru a sedli jsme si pod strom pod kterým vždy sedávají Poberti.

"Lils proč se pořád kamarádíš se Srabusem"zeptám se jí najednou,když si vzpomenu,jak včera urážel Poberty ne ,že bych je taky neurážela a tak,ale urážet je ohledně rodiny se mi zdá idiotské. "Cress je to Severus a je milý"odpoví"jenom na tebe"zamrmlám potichu,ale Lily mě i tak asi slyšela,protože se trochu zamračí"Copak nevidíš s kým se stýká?! S Averym,Macnairem,Mulciberem, Malfoyem,Blackem mladším, a tak dále, dokonce i s mou sestrou! Prostě s těma největšíma zrůdama!"vydechnu rozhořčeně"Já vím a říkám mu to pořád a on mi odpovídá vždy stejně, jsou to mí přátelé mně se taky nelíbí,že se kamarádíš s těma holkama"ofrknu si a Lil pokračuje"Už se i trochu odcizujeme"řekne plačtivě Lil."Nechápu tě"odpovím"Já tebe taky ne"odpoví ona a já přikyvuju než si zcela uvědomím co řekla"Cože?! Jak to myslíš"zeptám se"No,jsi divná"rozesměje se Lil"To se říká,ale já to raději nazývám úžastností nebo nadáním"rozesměju se s ní a skončíme v tŕavě se záchvaty smíchu.

"Copak ti příjde vtipné?Ty špinavá mudlovská šmejdko?!"vyprskne něčí bláznivý hlas. Bellatrix Blackové. rychle vstanu a otočím se na bláznivou sedmačku."Ále,ale, poloviční kráva,která schodila svou sestru z koštěte"vyplázne jazyk."Co cheš?!"vyjedu na ní"Aby všichni mudlové,motákové,krvezrádci a poloviční zemřeli"odpoví"To se,ale nestane"usměju se vítězně"Ne-e,stane temný pán nabírá síly a pomocníky"ušklíbne se a začne se přibližovat. Lily už také vstane"Padej"řekne jí Lily"NEMLUV NA MĚ TY ŠMEJDO JEDNA MUDLOVSKÁ"vykřikne a přiskočí k Lily a přiloží jí hůlku ke krku s bláznivým smíchem. Bellatrix je schopná všeho,a proto ji hůlku dám těsně před obličej."Že by jsme se prali?"vykřikne provokativně Bellatrix."Nech nás a padej!"vyjedu na ní."Možná by ses k Temnému pánovi mohla také přidat ,nejsi alespoň špinavá muslovská šmejdka jako tvoje kamarádka"vyplázne bláznivě jazyk zase a mně rupnou nervy"Já s Voldemortem nechci mít nic společného, je ubohý a už Lily neříkej ty víš jak!""TYS VYSLOVILA JEHO JMÉNO!ZAPLATÍŠ!!!"vykřikne Bellatrix a pustí konečně Lily a hůlku zamíří na mě."Cru-"nedořekne Bellatrix,protože ji nekdo ze zadu popadl a hůlku ji přiložil ke spánku"Teď hned vypadneš Bello"promluví Siriu-Black! Potichu."Proč?!bratránku?!"zachechtá se klidně i ona,ale je vidět,že se trochu bojí Blacka,když má humlku u jejího spánku."Teď. Hned."řekne a pustí ji."Ještě si vás najdu! Tímhle to nekončí!" A odběhne. "Zvládli by jsme ji"řeknu Blackovi, ale Lily mu poděkuje"Díky"řekne a Black se usměje!skutečně se usměje,ne úšklibne. Potom do mě stčiila"Au!"promnula jsem si břicho a ona na mě zagestikulovala ať poděkuju"No jó,tak dík"protočím očima"Ale zvládla bych jí"zamrmlám sotva slyšitelně a Black se zasměje. Vážně to slyšel? "Co tu furt chceš?"zeptám se ho, když tam pořád stál. Zvedne ruce v obranu,že se vzdává"Nic stejně už musím"ušklíbne se. Vím perfektně,kam pospíchá má schůzku s nějakou holkou na sex.

S Lily jsme promeškali oběd, a tak ji navrhnu"Lils nechceš jít do kuchyně? Oběd jsme stejně promeškali, před chvílý skončil" "Ale já jako prefektka bych neměla. Vlastně nemám vůbec vědět,kde jsou""No tááááák stejně máš hlad""No, tak jo""Joooooooo jsi nejlepší, ne počkat, druhá nejlepší první jsem já"vypísknu. Asi se divíte jak to,že víme,kde jsou kuchyně. Jednoduše. Když jsem jednou já a Marlene šli po večerce po hradu,abychom si udělali srandu z toho koštěte Norrisový což se nám povedlo,ale pak nás začal nahánět Filch no a my jsme doběhli až k Mrzimorský společence, a pak jsme zabočili doleva,kde byl obraz s ovocem. S Marlene jsme se o ten obraz opřeli a sesunuli na zem a najednou se tam místo zelené hrušky objevila klika. Později jsme zjistili,že se musí polechtat. Už tam jsme! Polechtám hrušku ona se zachichotá a promění se v kliku a já s Lil otevřeme."Slečno Lily a Cressidy přejete si?"pokloní se skřítci. S Lily jsme jim to vymlouvali,ale nedali si říct."Já chci citrónovou zmrzlinu"řeknu a usměju se. Vím,že to není jídlo na oběd,ale co."Já jahodovou"řekne Lil a začneme si povídat.

Jsem v pokoji a zachvíly je sedm a my se oblékáme. Já půjdu v tom samém co jsem měla na sobě. Takže černé legíny a bílé Beatles triko, vlasy si rozpustím a jsem hotová. Holky se namódily,ale já to neřešila. "Tak jdeme?"zeptala jsem se a dostalo se mi trojhlasné odpovědi"Joo" . Sešli jsme dolů,kde už to bylo rozjetý. Hudba tam byla strašně nahlas a bylo tam zakouříno. Šla jsem si s Marlene rovnou pro Ohnivou Whiskey.

Vypily jsme jich asi 6,takže už jsem byla trochu svá. S Lily jsem se dopotácela na ,,taneční parket'',kde jsem tančili, nějaký kluk, myslím že spolužák David Shepard se mnou začal tančit, no a pak líbat. Ups, alespoň to zase můžu svést na alkohol. Zrovna jsme se dolíbali a musím uznat,že David není ošklivý,tak ho někdo odstrčil. No jasně, kdo jiný je takový debil?! Black! "Co děláš?!"vyštěkla jsem na něj."Pomáham ti, je to debil"odpověděl bylo poznat,že už je trochu nalitý. Vlasy mu s ledabylou elegancí oadali do očí. Měl na sobě tepláky, bílé V triko ,které mu obepínalo svaly a zase mu to celkově moooooooc sluše- ne!"Jak to můžeš vědět?!"vykřiknu"Vím to""Ahá,tak to jo! Nechápu o co ti jde celej večer tu oblejzáš každou druhou a mně budeš nařizovat s kým se můžu líbat?!" Koukne po mně zvláštním pohledem."FLAŠKAAAAA"zařve někdo a já jsem ráda,že se můžu jít zbavit Blacka, a proto tam jdu. Po chvíly se nás tam sejde asi 11. Jsou tam Poberti až Pettigrewa pak já,Mar,Lil,David,Frank,Alice,Em a Mary. Hraje se taková ta na líbání. Potter točí jako první a padne to na Em. Je vidět,že Potter si přeje líbat Lily, a proto hodí na Lily omluvný pohled a ona zčervená?! Na tomse jí ráno zeptám,trda jestli si to budu pamatovat. Em a Potter se rychle políbí. Em točí a padne to Davida. To se začnou líbat mnohem víc. David točí a padne to na mě. Schválně se podívam na Blacka,který vypadá jako by zuřil a s Davidem se vášnivě políbíme. Zatočím a...Ne!To ne!Black! Co jsem komu udělala?! Všichni i Black se ušklíbnou"Merline"zašeptám a nakloním se k němu a azčneme se líbat. Je v tom vážně skvělý! Alkohol!!!!!!!! . Odlepíme se a on se ušklíbne.

Je asi dvě hodiny a párty skončila. Políbila jsem ještě 2x Blacka. Ležím v posteli a přemýšlím nad tím. Příjde mi zvláštní,že i přesto,že ho nenávidím se mí líbilo,když mě líbal. Celkově je vážně hezký,nejhezčí na škole a asi nejhezčí,kterého jsem kdy viděla. Nenávidím si to přiznat,ale asi se mi líbí. "Sakra Sakra Sakra" zahučím do polštáře. Divíte se asi,ale nebolí mě hlava,protože jsem si dala lektvar proti kocovině,který tam byl dostupný. Oblékla jsem se do nasrávaček,bílého trika a mikiny,obula jsem se a dala jsem si vlasy do culíku a vybéhla jsem ven, Buclatá dámy byla naštvaná ale co! Doběhla jsem na Astronomickou věž, kde jsem si sedla a přemýšlela jsem co to znamená a co to cítím. Přitahuje mě,ano. Je hezký,ano. Je chytrý,ano. Skvěle líbá,ano. Je vtipný,ano .Ale je i arogantní,namyšlený a Cassanova. Ale i přesto ho asi....asi....Merline,to ne,To ne! Já.Miluju.Siriuse Blacka! Doprdele,doprdele,doprdele.

Tadááááá, napiště do komentů,jak si myslíte že se s tím že ho miluje vypořádá. Děkuju a apáaááá'a

pity party; s. blackKde žijí příběhy. Začni objevovat