Já.Miluju.Siriuse Blacka! Doprdele,doprdele,doprdele.
To nemůže být pravda! Vždyť je to arogantní pako. A má nejvyšší ego na světě, ale kdo by se mu divil ví jak vypadá a to,že má fanynky je jeden z nejchytřejších v ročníku a je skvělý ve famfrpálu to ještě podporuje. Co budu dělat?! Budu pokračovat v mém chování. Je pravda,že ho miluju,ale pořád ho i zároveň nenávidím. Co to je za city sakra?! Vstanu,protože jsem unavená a dojdu so společenky. Je zázrak,že mě nikdo nechytil. Skácím se na gauč a usnu.
"Cress"
"Nech mě Lil"
"To bych musel být Lily"
"tak to jsem pro tebe milejdy Cress"odpovím aniž bych tušila na koho mluvím.
Otevřu oči a zvřeštím. "Merline Blacku!,jak jsi se sem dostal do holčičích ložnic!"
"Nejsme v ložnicích"ušklíbne se. Rozhlédnu se a vidím okolo sebe společenku."Sakra! Kolik je hodin?!"zeptám se ho a vstávám"Devět"odpoví klidně a sedne si vedle mě. V sedu se od něj odsunu"Příjdeme pozdě!"připomenu"Nepříjdeme,protože je neděle"ušklíbne se. Neděle. Opakuju si v duchu a vzpomenu si na to,co se stalo včera,a pak na moje přemýšlení na Astronomické věži a uvědomění,že toho křenícího idiota vedle mě miluju a přitíží se mi. Zvednu se potřebuju najít Lily."Kam jdeš?"zeptá se"Není tvoje věc"odseknu a nachvíly se mu objeví na obličeji bolestný výraz, ale ro se mi asi zdá. Vyběhnu po schodech a najdu náš pokoj."LILYYYY"zavřeštím a rozcucháná červená hlava vykoukne z peřin"Hmpf?"zeptá se inteligentně."Musím ti něco říct,pojď se mnou"řeknu a ona vstane. Miluju jí. Pořád je ve včerejším oblečení a to v kraťasech"Radši se převlékni"usměju se a ona přikývne a vezme si na sebe černé legíny a zelený svetr. "Musím ti to říct někde,kde nikdo nebude" zdůrazním,když vycházíme z pokoje."Knihovna"usměje se vševědoucně a já přikývnu."Tak povídej z jakýho důvodu si mé tak nemilosrdně zbudila?"zeptá se Lil potom co si sedneme do kouta knihovny,kde opravdu nikdo není."Já..jáasimilujusiriuseblacka"zamrmlám"Uhm co?"zeptá se Lil a já se nadechnu"Miluju Blacka" řeknu a koukám se na stůl "Já to věděla!"zavřeští Lil a já vykulím oči a madam Pinceová na nás sykne."Co-Cože?"vykoktám"No,už si to myslím dýl,prostě ten způsob jak na něj koukáš a tak"řekne Lil jako by to byla jasná věc"No ale já si to uvědomila teprve včera!"odporuju a Lil pokrčí rameny"Co mám dělat?"zeptám se jí"To nevím"řekne smutně Lil"Možná,když se budu chovat stejně jako do teď tak se odmiluju"řeknu a Lily nejistě přikývne a já se rozhodnu zeptat se jí na néco"Miluješ Pottera že jo"zeptám se nebo spíš řeknu. Lily se zčervená do barvy jejích vlasů a okamžitě odpoví "Ne!" Přikývnu a v hlavě si mi zrodí plán."Dobře,zahrajeme si hru budu se tě na něco ptát a ty mi musíš okamžitě a rychle odpovědet prvni věc co tě napadne" a Lily nejistě přikývne.
"Jméno"
"Lilyana Evansová"
"Oblíbená barva"
"Zelená"
"Máš sestru"
"Jo"
"Kolej"
"Nebelvír"
"Škola"
"Bradavice"
"Barva oblohy"
"Modrá"
"Oblíbený předmět"
"Asi lektvary"
"Miluješ Jamese Pottera?"
"Jo"řekne a já se zaraduju"Panebože"vydechne Lily"Já to věděla!"vykřiknu a vysložíme si další syknutí od madam Pinceové"Nikomu to neříkej"zašeptá"Pokud neřekneš,že asi miluju Blacka" najednou uslyší nějakou ránu. Vstanu a podívám se za roh,kde stojí Remus a sbírá nějakou knihu"Kolik si slyšel?"byštěknu naštvaně"To od té hry"řekne a sklopí oči"Děláš si srandu?! Nikomu to neřekneš"zašeptám a Lily příjde k nám"Prosím"doplní Lil"Ale vždyť James je můj kamarád a taky tě miluje a Cress Siriusovi taky nejsi lhostejná""Jak to víš?"zeptám se ho už mileji"Sirius je typ člověka,který se na někoho koukne a přěcte je jako knihu, ale u tebe to nedokáže"pokrčí rameny"ALe Lily, proč to nechceš říct Jamesovi?"zeptá se"Nevím zatím prostě nechci"řekne roztřeseně"Reme,ale opravdu nikomu ani slovo"dožaduju se a on přikývne a usměje se na nás a odejde."Merline"vydechneme s Lily najednou a rozesmějeme se,ale potom zmlkneme a podíváme se na sebe úzkostlivě"Myslíš,že to nikomu neřekne?"zeptám se Lil"Myslím,že mu můžeme věřit není to slepičí prdelka jako ti dva"odpoví a já pokývu hlavou. "Jdeme na snídani?"navrhnu a Lil přikývne.
ČTEŠ
pity party; s. black
Fanfiction'I'm laughing, I'm crying, It feels like I'm dying' hranice mezi láskou a nenávistí je malá, o tom ví cressidy harper nejvíce. [POZASTAVENÉ]