Libster Award

7.3K 160 63
                                    

No więc... Zostałam nominowana do tej zabawy, a miałam nadzieję, że taki dzień nigdy nie nadejdzie. Sprawcą tego splotu zdarzeń jest Hyaku-chan, oczywiście nic do tego nie mam, poprostu mam problem z mówieniem ludziom o sobie. Jednakże dziękuję za nominację.
Dobrze, więc nie przedłużając już więcej, zaczynam.

1. Czy lubisz zwierzęta?
Bardzo lubię. Kiedyś nawet chciałam być weterynarzem. Moimi faworytami są psy i szury, psa już mam, a o szczurku dopiero marzę. Jedynymi zwierzętami których nie trawię, a nawet mogę powiedzieć, że ich nienawidzę są koty.

2. Wolisz oglądać/czytać yaoi, yuri czy zostaniesz przy hetero?
Muszę przyznać, że Yaoi. Wiem, że jestem strasznym człowiekiem i już nie jedna osoba chciała mnie wysłać z tym "problemem" do kościoła, ale ją to poprostu uwielbiam.

3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Ulubiona książka? To jak kazać matce wybrać ulubione dziecko. Ale jeżeli już musiałabym decydować, moim faworytem jest chyba Dotyk Julii.

4. Jaki jest twój ideał?
Znam już osobę, która jest według mnie idealna, więc poprostu ją opiszę. Okulary, ciemne włosy prawie do ramion, średni wzrost, długie nogi, szczupła talia, śliczny uśmiech i nieodzowna czerwona szminka.

5. Czy wierzysz w zjawiska paranormalne?
Nie, jakoś te wszystkie "dowody" ludzi, którzy mieli do czynienia z takimi zjawiskami mnie nie przekonują.

6. Czy masz jakieś marzenie, jeśli tak - to jakie?
Chciałabym pójść na medycynę (jak dobrze pójdzie to nawet ją skończyć) i zamieszkać z moim ideałem.

7. Jaką istotą nadnaturalną chciałabyś być?
Chyba poprostu duchem. Żeby straszyć idiotów i ludzi, którzy mnie wkurwiają (chociaż to wychodzi na to samo).

8. Bez czego nie możesz się obejść w dniu codziennym?
Bez herbaty. Nie wyobrażam sobie dnia bez niej, jest jak gorąca esencja siły życiowej w kubku.

9. Jak byś się opisała w trzech słowach?
Wredny, chamski kurdupel.

10. Czy jest rzecz jaką chciałabyś w sobie zmienić?
Jest mnóstwo takich rzeczy. Chciałambym naprzykład być mnie tchórzliwa i wyznać pewnej osobie co do niej czuję.

11. Wolałabyś umieć latać czy czytać w myślach?
Chyba wolałabym czytać w myślach, bo ludzie to strasznie klamliwe istoty, a ja chciałabym wiedzieć, co tak na prawdę siedzi w ich głowach.

No to koniec... To było dziwne. Dziękuję osobom, które dotrwały do końca.
Nominuję Chibi_chan i Vinciu, więcej pomysłów nie mam.

A teraz czas na moje pytania.

1. Co cię motywuje w życiu?

2. Jakiej muzyki słuchasz?

3. Jakie jest twoje największe marzenie?

4. Co sądzisz o karze śmierci? Jesteś za czy przeciw?

5. Jakich ludzi nie lubisz?

6. Myślałaś/eś kiedyś o samobójstwie?

7. Co cię skłoniło do założenia konta na Wattpadzie?

8. Gdybyś mogła/mógł cofnąć się w czasie, zmieniłaś/zmieniłbyś coś?

9. Jak naprawdę masz na imię?

10. Jaki typ książek lubisz najbardziej?

Yaoi - one shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz