Güçlü olmam lazım. Olmalıyım. Ama o kapının ardından çıkıcak olan hersey beni korkutuyor. Ama zamanım yok.
Küstah benden önce daldı içeri peşine koştuğumda gördüklerim karşısında şaşkındım. Kocaman siyah duvarlarla kaplı bir oda, deri kırmızı koltuk ve az ilerisinde küçük bir yatak. Beth'in ağlama sesi beni mekan incelememi böldü. Gözleri kıpkırmızı olmuş adeta. Koltukta uzanan yeni erkek arkadaşının kolundan akan kanları durdurmaya çalışıyordu.
- Beth ne oldu burda ? Neyi.....
Sorularımı bitirmeden küstah üstüne üstük saygısız lafimi böldü !
- Yine ilacını almamış salak herif !
-Ne ilacından bahsediyorsun ?? sormak için kafamı çevirdiğimde o siyah saçlarının ne kadar doğru kesildiğini , burnunun estetik duruşunu , kaşındaki piercingin kattığı o cool hava hafif sakalının ve deri ceketinin verdiği o kötü çocuk havası gözüme çarptı... Ama küstah !
Kafamı çevirdiğimde şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
- Ne bakıyorsun hadi ambulansı arasana !
Beth canım iyimisin ? Sakin sakin anlat bana hadi lütfen.
- Çok korktum less ! Gözümün önünde yere düştü , titremeye başladı, ağzından köpükler çıktı. Ona yardım edemedim! Kırılan bardağın üstüne düştü kolu çok kötü !! Birsey yapın nolur , birsey olmasın ona !
- Beth sakin olurmusun biraz! Sesi titriyor. Sokakta annesini kaybeden bir çocuğun bakışları vardı Beth'in anlatırken.
- Burdayiz bak. Ambulansı arıyorum hemen gelirler korkma hadi lütfen ! Çantamı alıp geliyorum bekle burda.
Kapıya doğru yöneldiğim' de küstah elinde siyah bir çanta ile içeri girdi hiç birşey demeden yoluma devam etmeye karar verdim.
-Ufaklık buraya gel !
Bana ufaklık mı dedi o ?
- Ufaklık ?
-Evet gel buraya.
Kesinlikle dalga geçiyor benimle. Canına mı susadı bu acaba !
-Emir vermek için fazla yabancı degilmiyiz acaba ?!
-Çok konuşuyorsun zamanımız az.
-Ben ambulansı arıyorum !
Çantamdan telefonumu çıkarıp ambulansı aradım, geliyorlar.
Kapının önüne çıkıp ambulansı beklemeye başladım. Küstah kaba şeyin yüzü gözümün önünde. Yüzü sanki özel olarak yaratılmış ,her santimetresi ayrı çekici, ayrı güz... Kendine gel Lesya ! Siren sesi yaklaşıyor. Sonunda geldiler !
-Bayan Lesya ?
-Buyrun garaj kapısına doğru
alıyım sizi.
-Bilgimiz var bayan.
Buda nedemek ? Ne bilgisi ? Peşlerinden gittiğimde kapıda küstah bekliyor du.
- Alex hocam kardeşinizin durumu nasıl ?
Alex mi ? Hocam ? İnanmıyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader kapıyı çalarsa
Novela JuvenilHerzaman kim olduğumu bende merak etmisimdir. Başka birinin gözünden kendimi görmek için herşeyi verirdim. Kimim ben ? Belki anneme benziyorumdur, Belkide tam bir babamın kızıyım'dır. Kim olduğumu bilmiyorum. Adımı kolyeme yazmışlar. Adım Lesya. D...