Według mnie każdy człowiek ma trzy twarze.
Jedną pokazuje wszystkim, których nie za. Na pozór szczęśliwy człowiek, który ma mnóstwo przyjaciół, wspaniałe historię i kochającą rodzinę.
Drugą pokazuje rodzinie i przyjaciołom. Udaje bezproblemowe dziecko z dobrymi ocenami i wiernymi znajomymi. Ludziom bliskim, ale nie z rodziny, mówimy niektóre historie, od czasu do czasu pobędziemy smutni z nimi, wychodzimy gdzieś razem.
Trzeciej twarzy nie pokazujemy nikomu. Ona pokazuje, jakimi naprawdę jesteśmy. Nie ukrywamy przed nikim kogo nie lubimy, na co mamy ochotę lub o czym myślimy. Wtedy jesteśmy sobą.
Każdy udaje, że jest szczęśliwym tylko po prostu jedni mają mniej nieszczęścia w życiu niż inni. Rodzic może być smutny, ponieważ ich dziecko przyniesie złą ocenę ze szkoły, a za to inna osoba może zostać ofiarą przemocy domowej. Różnią się kolosalnie, ale to jest dla kogoś i tak nieszczęście, mimo jakiekolwiek sytuacji. Nie oceniajmy kto jest szczęśliwszy lub smutniejszy. Ktoś może wygrać miliony w loterii, a inny kilka drobnych w zdrapce, ale dla nich to taka sama radość z wygranej.
Osoby sławne lub nasi idole nie pokazują tego, że oni też są smutni, ponieważ nie chcą rozczarowywać fanów. Jakby któryś z nich pokazał, jaką presje to na nim wywiera i jak bardzo czasami chcą od tego wszystkiego odpocząć, to jakiś fan z lekką psychiką z łatwością mógłby się zabić. Oni chcą, aby fani wierzyli w ich idealne życie i myśleli, że chociaż im udało się coś osiągnąć. Nie jestem głupi i wiem jak jest na prawdę.
Zresztą ja też udaję, ponieważ nie chcę zarzucać na kogoś swoich problemów. Każdy ma swoje i nikt nie chce wyjść na nachalnego wyżalając się komuś. Mówimy, że sami damy radę co jest jednym wielkim kłamstwem. Ci słabsi myślą, że poprzez zadawanie sobie bólu będzie im lepiej, a to tylko pogarsza ich stan.
Sam nie dawałem sobie rady i uzyskałem pomoc od osoby, której nawet nie śmiałbym prosić.
--------------
Witam wszystkich xx
Bardzo się cieszę, że dotrwaliście do tego momentu i mam nadzieję, że zostaniecie tutaj na dłużej. Wyraźcie swoją opinie w komentarzu. Zapraszam na przyszłe rozdziały. Trzymajcie się ciepło xox
CZYTASZ
secrective
Teen FictionTak naprawdę, to nikt nie może przewidzieć swojego życia. Jesteśmy szczęśliwi, a pewnej nocy wszystko się wali. Myślisz, że gorzej być nie może, a jednak jest to możliwe. Nie jestem tacy jak inni, ale jeszcze nie wiem, co jest dokładnie tego przyczy...