En güzel buluş:Sarılmak

107 25 1
                                    

 Size göre insanlık tarihinin en güzel buluşu ne ? Para mı ? Telefon mu ? Bilgisayar mı ? Ben bugünden sonra hiçbirinin olmadığını farkettim.Meğersem en güzel buluş sarılmakmış..
Futbola geri döndüm ve yağmurda antremana çıktım.Ertesi günün sabahında hasta olmaktan hiç bu kadar memnun olabileceğim aklıma gelmezdi.Benimle ilgilenmesi, bana dokunması ve en önemlisi bana sarılması pahabiçilemez.Arada kendimi ona ihanet etmiş gibi hissettiğim oluyordu.Sonucta o bana karşı böyle duygular hissetmiyor.Ama oturup diğer açıdan düşündüğümde ona karşı hislerim çok masum ve içten.Ders boyu ayrılmadı yanımdan.Sevgisiyle iyileştiriyor sanki.Faruk kulağıma böyle olmaz diyerek fısıldadı.Neden olmasın ki ? O hiçbir şeyin farkında değil ve olmayacakta.Zaten duygularıma daha yeni kapılmıştım.Uzun zamandır tanıdıgım halde hiç bu gözle bakmamıştım.Şimdi nasıl ona karşı içimde böyle duygular yeşerdi anlayamıyorum.Sanırım aşk buna benzer birşey.Kalbiniz hiç olmadık zamanda hiç beklenmedik kişiye kapılabiliyor.Benden uzaklaştığında içimde bi boşluk oluşuyor.Bana ne kadar yakın olursa o kadar mutlu oluyorum.Faruk bu duygular gelip geçici desede ben sarıldıgımda ki o huzuru uzun zamandır kimsede hissedemedim.




İMKANSIZ AŞKIN PEŞİNDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin