Normalde herkes gibi bende pazartesileri sevmezdim.İşin ucunda gönül olunca pazartesiler en sevdiğiniz güne dönüşebiliyor. Sabah Faruk beni evden erken aldı.Okula doğru gidiyorduk.
Bana " sen kimi seviyosun?" dedi.Şoka girdim.
"Şaka mı yapıyorsun? "
-Yoo hayır son derece ciddiyim.
+Melisayı nasıl sevdiğimi herkesten iyi sen biliyorsun! Günlerdir tuhafsın lan.Artık kendine gel yada olanları anlatda bizde bilelim
Faruk : "Herşeyi bilmeye hakkın var kardeşim , sana karşı boynum bükük."
+ Derken?
Faruk : "Ben Pınardan hoşlanıyorum.Hatta ne hoşlanması köpek gibi seviyorum ulan.Hani bir akşam ağzımdan aynı durumdayız lafı çıkmıştı ya heh işte aynı durumdayız.
+ İnsan kardeşinden saklar mı olum.Bumuydu günlerdir bize yansıttığın.Aynı durumda falan değiliz.Pınarın sevgilisi yok.Melisanın sevgilisi var.Onu geçtim biz yakın arkadaştık.Bana öyle bakıyor. Ama senin böyle bi,durumun yok.Lan insan başında söyler bi yolunu bulurduk.
Faruk : Bulamazdık.O, okadar kolay olmuyor işte.
+ Tamam kolay olmuyor da sana yönlendirmek için elimden geleni yapardım okadar dertleştik içini döktü bana.Sevdiğim var falan dedi ama çok karamsardı onun iş mucizeymiş gibi söyledi.
Faruk : Malsın abi.Salaksın gerizekalısın.Melisaya olan aşkından gözünün önündeki Pınarı göremedin.Pınarın o sevdiği sensin.Farket diye elinden geleni yaptı.O,yaptıkca benım canım yandı.Her fırsatta sana güzel görünmenin peşine düştü.Düştükce ıcımden bır parcada düştü.Sinema teklifi etti sana.Niye sen hiç bi düşündün mü?
+Ne kadar körmüşüm.Pınar hiç dikkatimi çekmed kardesim inan. Bi ara şüphelendim ama saçmaladığımı düşündüm ben bilseydim sevdiğini elimden geleni yapardım.Sinema teklifinde zaten şüphelenmiştim niye kızardığın sustuğun belli oldu. Ben bilmediğim halde sana yönlendirdim kardeşim .İyiki de yönlendirmişim dicemde kıza atarlanmışsın.Seven insan hiç sevdiğini kırar mı? Atarlanmasan belkide ne güzel başbaşa sinemaya gitcektiniz.
Faruk: Lan olum anlamıyomusun kız seni seviyor.Onu geçtim o atarlanma olayı falan yok biz geçiştirmek için söyledik.Ondan bir önceki akşam Pınar'a açıldım.Oda bana seni sevdiğini söyledi.
+ Üzüldüm kardeşim kusuruma bakma.Faruk : Olum senin suçun değil.Sen kafaya takma.
+ Ne Demek suçun değil. Demekki o fırsatı vermişim ki daha da sevmiş.
Faruk : Melisa sana o fırsatı vermeden dahada sevmeye başladın bi kendinden düşün.
+Dogru söylüyorsun.Peki şimdi napabilirim? Uzaklaşim mi?
Faruk : -Saçmalama be olum.Akışına bırakalım ne olcaksa olur.Üzülsün istemem.Sana melisaa
(Sözünü keserek)+ SAKIN! bunun örneğini bile verme.
Faruk: -Kusuruma bakma kardeşim.Bunları çok takmıyorum.Ama benim içimi acıtan başka birşey var.
+ Faruk naz yapma sinirleniyorum.Anlat artık.
Faruk: - Pınar'a açılırken bana seni sevdiğini söyledi ya.Bende senin başkasını sevdiğini söyledim.
Biliyorum Hasan bahsetti dedi.Dalgınlıkla Melisayı günden güne daha da seviyor işin zor dedim.+ Hass.. Ulan bana da sevdiğim çocuk yakın arkadaşımı seviyor demişti.Ben nerden bilebilir ki diye umursamamıştım.Megersem Kardeşim dediğim adam bizi sırtımızdan bıçaklamış.UlanBen sana herkesten çok güvendim.Herşeyimi anlattım.Sen ise bi kızı tavlamak için beni ortaya attın eyvallah moruk bunu unutmam.
Faruk: -Hasan! kardeşim vallahi istemeden oldu.Ben seni satmadım.Ağzımdan dalgınlıkla kaçırdım.Sen demiyomuydun insan severken gozu birşey görmüyor diye? Sen anlatmadın mı bana defalarca Melısanın yanında saçmalıyorum naptığımı bilmiyorum diye? Sen benım yerimde olsan
(Sozunu keserek)+ Ben senın yerınde olsam senı asla ele vermezdim.Şimdi bi düşün Melisa gerçekleri öğrense naparım ben? Tek mutluluk sebebim ulan o benim.Kaybetme korkusuyla nasıl durabilirim? Ha bugün ha yarın söylüyecektir söylemeyeceğinin garantisi yok sonucta.Moruk sen ayıpların büyüğünü yaptın.Kırgınım sana.Kafamı toparlamam lazım.Hadi eyvallah dedim ve hızlı hızlı sınıfa girdim.Melisa yanıma geldi.Neyin var diye sordu.Bişeyim yok dedim belli etmemeye çalıştım.Ben bisey yaşadığımda dışarıya belli etmeyi sevmeyen birisiyim.Hele ki şuan söz konusu Melisa.Ona da belli etmemeye çalıştım.Ama her zamanki gibi anladı. Ben birşeyim yok dedikçe üsteledi.O sırada pınar geldi.Pınar'la konuşsam Melisaya söylemez bence.Yani ben öyle düşünüyorum yada şimdi konuşsam çok dikkat çeker Melisada şüphelenir.Neyse dersten çıktım.Melisada peşimden geldi.Ona yalan söylemek istemiyorum.
Melisa: - Neyin var hemen anlatıyorsun.
+ Bişeyim yok Farukla tartıştık.
Melisa: - Niye
+ Biraz özel sebepler boşver bu konuyu kapayalım mı
Melisa: - Peki ozaman..Kafanı toparlamak istiyormusun ?Tepeye gidelim mi?
+ Bu konuyu konusmucaksak çok iyi olur.
Beraber tepeye gittik.
Yine istedigimiz gibi bağırmaya başladık.
Çok seviyorum diye bagıramadım o ayrı mesele.
Yine bana iyi gelmeyi başarmıştı.Bana iyi geliyosun dedim.Yüzünde yine o tatlı gülümsemeyle sende iyi geliyosun salak dedi.
Artık söylemenin zamanı geldi diye düşündüm.Ama onu kaybetme ihtimalim vardı.Ve ben böyle bir ihtimali kaldıramazdım.O yüzden vazgeçtim.Yine kendi kendime başladım soru sormaya.Acaba tepkisi ne olacak? Uzaklaşır mı benden? Bu sorular beni korkutmaya yetiyor.Yine bi sessizlik oldu. Her zaman o koyardı başını omzuma.Bu sefer işler değişti.Başımı omzuna koyduğumda herşeyi unuttum.Uyumak geldi icimden öyle huzurluydu.Ama anı yaşamak herşeye bedel uyumayla bozamam.Gözlerinin içine baktım biraz.Kirpiklerine bile ayrı ayrı sevdalandığım karşımdaydı.Belkide anlamıstı herseyi.Benden duyması yada başkasından duyması yerine kendisi anlasa daha iyi olurdu.Herşey bu kadar güzel giderken sevgilisi aradı.Sevgilisiyle son zamanlar araları açıkmış.Fazla uzatmadan konuşmayı bitirdiler.Geç olmaya başladı. Okul çıkış saatinde evde olmam lazım dedi.Kalktık ve minubuse kadar eşlik ettim.Günümü yine düzeltti.Yine mutlu olma sebebim oldu.Eve bir çocuk gibi hoplaya zıplaya gittim.Normalde Faruga gitmem lazımdı.Gidememek koydu.Gururuma dokundu.Ama yapıcak bisey yok.Bana ihanet etmicekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞKIN PEŞİNDEN
Novela JuvenilHiç imkansızın peşinden koşmayı denediniz mi ? Koşmak isterken kaybedebilceğiniz şeylerin geri dönüşü olmama ihtimalini düşünmek sanırım engel olabiliyor.Aşka sonradan inanıp imkansıza kapılan kahraman... Kahramanımız yakın arkadası olan Melisaya aş...