ilk gün

137 18 2
                                    

Liseden mezun olmuştum ve üniversite hayatım yeni başlıyordu heyecanlı ve birazda endişeliydim ortamlar mekanlar arkadaşlar nasıl olacak diye ve beklediğim o an gelmişti Kayıt için samsuna gitmiştik okulum oradaydı ve ilk gün okulumu gezmek için bahçeye çıkmıştım yalnızdım kimseyi tanımıyordum daha hiç birşey yememistim yolculukta biraz yormustu tabi okuldan sonra dışarıya cıktım birşeyler yemek için restaurant yada küçük dükkanlar arıyordum ve sokağımın sonunda küçük bir yer vardı hemen oraya girmek istedim ve girdim oturdum menüye baktım yiyecek bişeyler bulduktan sonra garsonu çağırdım yanıma gelmişti o esnada ben telefonla ilgileniyordum soru sormuştu bana içecek ne istersiniz?diye bende su alıyım dedim ve yüzüne baktım okadar çok tanıdık geliyorduki bana ama cıkaramıyordum ismini sordum hemen adın ne dedim mustafa dedi ismindende biraz düşündüm ama cıkaramıyordum yemek geldi yedim kalkmıştım evime gidicektim telefonumu masanın üzerinde unutmuşum arkamdan seslendi mustafa hanim efendi dedi baktım elinde telefonum vardı hemen uzattı unutmuşsunuz dedi verdi ve gitti hemen evime geldim gece uyuyorduk saat ise 01:30 du mesaj geldi uyandım kalktım ve baktım bi numaraydı uzun bi mesajdı ben mustafayım aslı 13 yaşındayken senin peşinden deli gibi koşan seninle imkansız olsada hayaller kuran demişti ve şimdi hatırlamıştım o beni bilmişti ama ben cıkaramamıstim dünyanın küçük olduğunu bugün öğrenmistim.

AŞK VE SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin