hi, nama aku Adriana amira. Umur aku baru nak masuk 17 tahun. aku paling benci SUKAN! & guess what, lagi seminggu dari sekarang sekolah kitorang akan adakan acara sukan. To me, hello I'm a high school students & boleh tak kalau kita concentrate dalam pelajaran je. Lagipon tahun ni SPM kot ergg.
Isnin 22 Mac 2015 2.30 pm,
* perjumpaan rumah sukan*
" okay semua, Cikgu adalah guru yang akan menjadi penasihat untuk rumah Amber. Jadi Cikgu nak kamu semua pilih pengurusi & naib pengurusi untuk rumah sukan kita. Sesiapa yang ingin mencadangkan nama sila angkat tangan."
"saya cekgu" amran mengangkat tangan. " saya cadangkan zarith mikael untuk jadi pengurusi"
" okay, lain?"
* sunyi~*
" baiklah Cikgu anggap itu sebagai cadangan ditutup,jadi secara rasmi Cikgu melantik zarith mikael sebagai pengerusi, & Cikgu rasa Cikgu dah boleh agak siapa naib pengurusi yang akan kamu pilih.. haih"
Zarith mikael; budak paling hot kat sekolah, good in sport, handsome, tinggi, have a nice body & POYOSS.
em macam tahun tahun yang sebelum ni ah, dia yang akan pegang jawatan pengurusi & yang akan jadi naib pengurusi is melly. Nur Melina Nadhirah, yup dengar nama je pun dah boleh gambarkan betapa cantiknya dia. em memang dia cantik pun, tapi tak it doesn't matter dia boleh buat sesuka hati je kat sekolah ni. hmp. okay sambung citer." okay sukan tahun ni berbeza sikit daripada sebelum ni. Pengurusi & naib pengerusi yang akan menentukan acara apa yang akan kamu masuk. & saya tak nak ada yang mengelat tak nak sukan eh ADRIANA~"
" baik Cikgu~" mengantuk aku dengar ayat tu tiap tahun em.
"baiklah mikael & melly, kamu boleh bentuk pasukan kamu sekarang , jadi semua acara yang akan dipertandingkan ialah acara bola tampar (lelaki & perempuan) , bola jaring, bola sepak , bola baling & hoki. Itu saja daripada saya."
" heh, aku menyampah betul ah sukan bagai ni. Lagi lagi bola tampar. Dah ah ada mamat poyo tu. Harap aku tak terpilih main bola tampar."
"eh engkau ni Ad, mulut takde insurans ah. Jadi laki kau nanti baru tau.haha"kata Wani
" eleh takdenya, mamat kekwat camtu memang tak ah. Mimpi lah sana."
*hermmm!*
" nah tulis nama, kau bola tampar." sambil membaling buku nota dan sebatang pen ke arah aku.
" eh mamat poyo ni, dia baling je benda ni Kat aku. Ya Allah, sabarkan lah aku daripada manusia durjana macam ni." aku mengomel.
" cepat sikit, lambat betul ah." Pintas Mikael.
"ha nah amek benda ni , kecoh betul." sambil menjeling
YOU ARE READING
Budak belagak, Taulah hot!
Teen Fictionmengisahkan sorang budak perempuan yang bernama Adriana Amira yang sudah jatuh cinta kepada seorang lelaki yang dikenalinya di gelanggang bola tampar yang bernama Zarith mikael. Apakah yang menariknya dengan kisah mereka?