Anne POV

59 0 0
                                    

Ik hoorde hoe iemand de kamer inkwam. Ik sloot snel mijn ogen de deed alsof ik sliep. Aan de lichte voetstappen hoorde ik dat het Louis was.

‘Ik hou van je.’ Hoorde ik hem fluisteren, waarna ik mijn ogen dichtkneep. Louis verdween weer door de door. Ik keek verbaasd naar Selena. Zou ik het haar zeggen? Ik schudde mijn hoofd. Misschien was dit een flauwe grap van hem, en wil hij met haar gevoelens spelen. Ik zuchtte en ging recht zitten. Ik trok mijn benen op en legde mijn hoofd op mijn knieën. De deur ging weer open, maar ik deed geen moeite om te kijken wie er binnen kwam. Niemand hoefde mij zo zwak te zien. Een hand op mijn schouder deed mij opkijken. Met betraande ogen keek ik in het gezicht van Zayn. Hij sloeg zijn arm rond mij heen en trok mij tegen zich aan. Ik begroef mijn hoofd in zijn nek en liet mijn tranen op de vrije loop. Hij suste wat woordjes, maar hij kreeg mij niet kalm. Voorzichtig tilde hij mij op en liep de kamer uit. Terwijl hij van de trap afliep duwde ik mezelf nog dichter tegen hem aan en liet een paar luide snikken mijn mond verlaten. Zacht zette hij mij op de bank terwijl hij nog steeds troostend over mijn rug wreef.

‘Ik wil hier weg.’ Snikte ik en hief mijn hoofd op. Hij beet op zijn lip en veegde met zijn duim mijn tranen weg.

‘Dat gaat niet.’ Ik keek hem vragend aan.

‘Je kan ons toch gewoon laten gaan, we zullen niet naar de politie gaan!’ Hij schudde zijn hoofd.

‘We moeten aan ons geld komen.’

‘En hoe wil je daar dan aan komen door ons vast te houden?’ Vroeg ik spottend.

‘Wel, wij gaan wat video’s maken, als je snapt wat ik bedoel. En elke vrijdag komen er wat mannen, die jullie gaan plezieren.’ Ik keek hem bang aan.

‘Dat wil ik helemaal niet!’ Hij zuchtte.

‘Het spijt me schat, maar het moet nu eenmaal.’

‘Dan ben ik een hoer!’ Hij haalde zijn schouders op. Een geërgerde kreun verliet mijn mond. Ik stond op en liep naar de deur.

‘Waar ga je naar toe?’ Riep hij.

‘Weg van jou!’ Gilde ik en liep de trap op. Ik sprong terug in het bed dat ik tot beschikking had gekregen en viel huilend in slaap.

i hope it will be a bit better than being kidnapped ft zayn and louisWhere stories live. Discover now