De volgende ochtend werd ik wakker, ik keek naar Anne die nog lag te slapen. Stilletjes stond ik op en liep naar de deur. Die blijkbaar opslot was. Dus ging ik maar terug op mijn bed zitten en pakte een boek van de plank die boven mijn bed hing. Het boek dat ik had genomen van de plank hete fallen in love. Ik bladerde er even in maar uiteindelijk vond ik het saai. "Selena, ben je ook wakker?" hoorde ik Anne vragen. Ik keek meteen haar kant op. "Ja al een tijdje." zei ik. Terwijl ik het boek weglegde op het nachttafeltje. " Weet je dat Louis....." voor Anne haar zin kon afmaken ging de deur open. "Wil er iemand van jullie douchen?" vroeg Zayn. " Ja ik wil anders wel eerst gaan." zei Anne en ze liep de kamer uit. "Dan blijf ik bij jou." zei Zayn. En hij kwam naast me zitten op bed. Voor hij zijn arm om me heen wou slaan riep ik " Wat moet je van me!" nog nooit in mijn leven was ik zo boos geweest als nu ik hier opgesloten zit. "Ik wil naar huis nu!" riep ik hem nog toe voor ik de kamer uitliep. Ik sloeg de deur met een harde klap dicht. En liep naar beneden. In de living zat Louis rustig op zijn gemak tv te kijken. Vanaf hij me hoorde keek hij op. "Hye Selena lekker geslapen?" vroeg hij lief. Waarom was hij opeens zo lief tegen me dat vroeg ik me af. Maar besloot het dan maar niet te vragen. "Ja dank je voorwat al die interesse?" vroeg ik hem. "Gewoon." antwoorde hij en hij deed teken dat ik op zijn schoot moest komen zitten. Ik deed maar braaf wat hij wou want ik had geen zin om nog eens een slag in mijn gezicht te krijgen. Ik zat nog maar net neer of Louis drukte zijn lippen op die van mij. Maar veel tijd om mij te kussen had hij niet want Anne kwam net binnen. "Sel ga je je douchen?" vroeg ze terwijl ze met haar handdoek haar haar nog wat droogde. "Ja tuurlijk." antwoorde ik en stond op. Net voor ik de trap op liep gaf ik haar nog een knuffel. " Wacht ik ga mee met je naar boven om je de badkamer te tonen." riep ze me nog na voor ze achter me de trap op liep. " Wat was dat daarnet met Louis?" vroeg ze. Ik keek haar even raar aan. "Hm niks." antwoorde ik. Anne liep voor me uit en ik zag hoe ze een beetje verderop een deur open deed. "Dit is de badkamer." zei ze nog voor ze de badkamer alweer verliet.