Selena POV

57 0 0
                                    

Als ik net uit de douche kwam hoorde ik een harde gil van beneden komen. Zo vlug als ik kon kleede ik me aan. Net als ik de badkamer wou uitlopen zag ik Zayn met Anne in zijn armen onze kamer inlopen. Zo stil als ik kon liep ik naar onze kamer waar ik even aan de deur bleef staan om te luisteren wat ze zeiden. Maar ik kon er geen woord van begrijpen. Dus klopte ik maar aan, " Binnen." hoorde ik Anne zeggen. Voorzichtig opende ik de deur als ik net de kamer was binnen gelopen viel mijn blik op Anne die er helemaal niet goed uitzag ze stond vol met blauwe plekken. Ik ging naast haar op bed zitten. " Wat is er met jou gebeurd?" vroeg ik. " Lang verhaal, ik wil het er liever niet over hebben." antwoorde ze. Ik keek haar even aan. " Wie heeft dit gedaan?" besloot ik haar toch te vragen. " Louis." zei ze stil en Zayn pakte haar hand vast en begon er zacht over te strelen. " Louis sloeg me omdat ik niet wou antwoorden." vervolgde ze haar zin. Niet veel later barste ze in huilen uit. Zayn en ik sloegen allebei een arm om haar heen en probeerden haar te troosten. " Ik ga hem een lesje leren." zei ik boos. "Niemand raakt mijn vrienden aan of die persoon krijgt met mij te maken!" riep ik door de kamer. Net voor ik de kamer wou uitlopen pakte Zayn mijn arm vast. " Slecht idee Sel tenzij je ook wil geslagen worden of erger." zei hij en hij trok me terug op Anne's bed. "Oke het is al goed maar mijn wraak komt nog, wat heeft Louis eigenlijk zo gemaakt?" vroeg ik. "Dat is een lang verhaal." zei Zayn. Ik en Anne keken elkaar aan " We willen het echt weten." zeiden we allebei op hetzelfde moment. " Zijn vader sloeg zijn moeder altijd en misbruikte zijn zusjes en verplichte Louis omdat ook te doen. Dat is dus de reden waarom hij zo is. Louis heeft nooit iets anders meegemaakt en weet niet wat liefde is." zei Zayn terwijl hij naar de grond staarde. " Je verteld hem toch nooit dat ik dit allemaal aan jullie heb verteld hé?" vroeg hij bezorgt. " Nee , beloofd." antwoorde ik. Zayn bleef bij ons slapen vannacht om voor Anne te zorgen als het nodig was. Ik woelde wat in mijn bed, ging op mijn zij liggen en staarde even naar Anne en Zayn Eigenlijk waren ze best schattig samen Ze lagen zo dicht tegen elkaar te slapen. Ik stapte uit bed en liep naar Louis slaapkamer. Nu was het tijd voor mijn wraak.

.

i hope it will be a bit better than being kidnapped ft zayn and louisWhere stories live. Discover now