H4

193 17 3
                                    

Emma POV

Als we aankomen bij de grote zaal, is iedereen daar. Wat is er gaande? Is er iets belangrijk te doen? 'We zijn hier allemaal samen om Emma te verwelkomen. Ze wordt straks ook een vampier', zegt Aro. Wat? Oh nee, dit kan niet waar zijn! Ik wil geen vampier worden! Iedereen klapt, maar als ik Jane aankijk, zie ik een verdrietige ogen. Ze wil me niet aankijken. Dat kwetst me niet, ik weet nu dat zij ook niet wil dat ik een vampier word. 'Kom, Emma!', zegt Aro als hij naar de deur loopt. Ik loop hem achterna, maar ik wil dit niet. Hij gaat naar mijn kamer. En ik volg hem tegen mijn zin. Edward is de enige die mij een vampier mag maken. 'Lig op het bed. Het kan misschien een beetje pijn doen', zegt Aro als we mijn kamer binnengaan. Ik ben nu banger en banger aan het komen. Ik weet niet wat ik moet doen. Dus ik doe wat hij zegt. Wil hij me alleen vampier maken zodat Edward me niet meer zou moeten hebben, of heb ik echt een gave? Als ik goed op het bed ligt, komt hij dichter bij mijn nek. Hij gaat me bijten. Hij gaat me bijten. Hij gaat me bijten. Ik doe mijn ogen dicht zodat ik de pijn minder voel. Na een volle minuut voel ik nog steeds niets. Ik doe mijn ogen open. Aro zit niet meer naast mij, maar Jane zit op dezelfde plek. Ze kijkt me aan alsof ik dood ben. Als ze ziet dat ik mijn ogen heb opengedaan, springt ze bijna op. Ze geeft me een knuffel alsof we al eeuwen vriendinnen zijn. Ik voel me opgelucht dat Aro me niet heeft veranderd. Als hij dat had gedaan, zou Edward me misschien niet meer willen zien. Hij zou me gewoon negeren en me haten. Dat zou ik niet aankunnen! Ik hou echt Edward, wat zou hij nu aan het doen zijn? Als Jane me loslaat, zegt ze: 'Misschien moet je eens rondkijken, want je zou echt blij kunnen maken'. 'Wat maakt me gelukkiger dan Edward? Ik denk dat hij me nu toch niet meer moet hebben', zeg ik. Als Edward me echt nog moest hebben, zou hij hier al lang zijn. Dus ik ga niet rondkijken. Ik ben moe, het was een lange dag. Zo val ik langzaam in slaap en droom van Edward als we echt gelukkig zouden worden. Ik mis hem!



Me in twilight 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu