Edward POV
Nadat Emma gegeten heeft, neemt Alice haar mee om te gaan shoppen. Eigenlijk had ik dat gevraagd aan haar zodat ik mijn kamer kan klaarmaken. Ik wil namelijk haar straks ten huwelijk vragen. Ik neem alle kaarsen uit de kast en leg een pad aan naar boven. Ik heb ook afgesproken met de rest dat ze als Alice met Emma thuiskomen ze zullen weggaan. Ik ben zo blij dat iedereen er aan wil meewerken. Als ik klaar ben met het pad te maken, neem ik de ring en kijk er nog eens naar. Ik hoop zo dat ze ja zegt. Ik weet niet watt ik zou doen als ze nee zou zeggen. Ik zou denk ik niet meer willen leven. Ik schrijf nog een briefje dat ik beneden leg. Dat briefje moet ze volgen zodat ze bij mij komt. Ik wil het een verrassing maken voor haar. Zo'n twee uur later hoor ik de voordeur beneden opengaan. Emma is thuis. Ik ben benieuwd hoe ze zal reageren.
Emma POV
Als we thuiskomen, zie ik op de trap een pad met kaarsen. Ik ben benieuwd van we het is. De woonkamer is leeg als ik er kom, maar er ligt een briefje op de tafel. Er staat: 'Emma, volg het pad naar boven zodat je bij me bent. Ik moet je iets heel belangrijks vragen. Liefs, Edward'. Oh, zo schattig. Wat zou hij moeten vragen? Als ik rond me kijk, zie ik dat Alice weg is. Waar zou de rest naartoe zijn? Ik loop snel naar boven, zodat ik vlug bij mijn Edward ben.
Edward POV
Ik hoor haar kleine voetjes de trap op lopen. Ze is toch zo schattig. Ik herhaal nog vlug even wat ik zou zeggen. Als ik klaar ben met mijn tekst die ik zal zeggen even te herhalen, zie ik haar mooi gezicht al. Wanneer ze ziet dat ik ook naar haar aan het kijken ben, komt ze naar me toe en geeft me een knuffel. Ik knuffel haar terug. Ik hou haar kleine lichaam lang vast. 'Wat moest je me vragen, Edward?', vraagt ze terwijl ze me blijft vasthouden. Ik laat haar lichaam los en neem haar hand vast. Ik kniel neer op één knie. Ik wil haar gewoon vragen om met me te trouwen, maar alles behalve die vraag komt uit mijn mond. 'We kennen elkaar nu al een tijdje. We hebben veel meegemaakt. En ik wil gewoon niet zonder je leven. Wil je met me trouwen?'.
Sorry dat jullie zo lang moesten wachten, maar ik had het druk. Hier is dus een hoofdstuk en ik hoop dat ik snel weer kan posten. Stem en comment zodat ik weet wat jullie van mijn verhaal vinden.
JE LEEST
Me in twilight 2
FanfictionNu dat Edward heeft toegegeven aan Emma dat hij van haar houdt, moet hij het de Volturi zeggen. Als Edward Emma ten huwelijk vraagt, zal Emma ja zeggen of zal ze beginnen twijfelen? Gelieve eerst het eerste boek te lezen en dan dit, want je zal de...