H13

167 17 5
                                    

Edward POV

Ik loop naar het meer in de hoop dat ze me niet zo snel vinden. Maar die hoop verdwijnt snel als ik de anderen mijn kant uit hoor komen. Niet veel later staan Emmett en Jasper naast me. 'Je moet terug gaan', zegt Jasper. 'Ze wil niet eens!', antwoord ik. 'Ze wil wel, het is alleen nog een beetje te vroeg', zegt Emmett. Dat is misschien wel waar, maar ik ga dat nooit toegeven aan Emmett. 'Zouden jullie me even alleen kunnen laten?', vraag ik. Ze knikken en gaan weg.

Ik loop zo vlug ik kan naar een klif. Ze gaat gewoon nooit met me trouwen. Houdt ze wel van me? Als ze van me houdt, zou ze toch nooit 'nee' gezegd hebben? Ik weet niet meer wat ik moet doen. Het liefst van al wil ik gewoon dood. Maar als ik zou vragen aan Carlisle om me te doden, zou hij dat nooit doen. Dan moet ik het zelf doen. Ik sta nu vanboven op de klif. Ik moet maken dat ik met mijn hoofd tegen de rotswand zit. Net wanneer ik klaar was om te springen, hoor ik geritsel achter me. Als ik kijk zie ik dat het één van de weerwolven is. Zijn naam is Jacob ofzo. Hij kijkt me lang aan. Hij vraagt via zijn gedachten wat ik hier doe. Het is eigenlijk het gebied van de weerwolven, ik mag hier niet zijn. 'Ik wil gewoon dood, snap je? En dit leek de enige plek om mezelf te doden', antwoord ik op zijn gedachten. Hij knikt, maar gaat niet weg. Ik denk dat hij me niet gelooft. 'Zou ik dat alleen mogen doen?', vraag ik aan de hond, want ik kan zijn stank niet uitstaan. De hond doet niets en denkt ook aan niets. Hoe kan dat zelf: aan niets denken? Na nog een paar keer aan te dringen aan de hond om weg te gaan, ben ik eindelijk weer alleen. Maar de stank ruik ik nog steeds.

Wat als Emma gewoon te geschrokken was om te antwoorden? Wat als ze wel wilde 'ja' zeggen? Ben ik te vroeg weggelopen? Ik mag daar niet aan denken! Ze wilde niet met me trouwen! Hield ze wel echt van me? Ik zou daar zo graag een antwoord op hebben. Maar dat kan ik nu niet meer krijgen. Ik ga op de boord van de klif staan. Ik ben nu volledig klaar om te springen.

Me in twilight 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu