Emma POV
Wanneer we naar huis gaan, zegt Esmé tegen me: 'Ik ben zo blij dat we je terug hebben. Je ouders hadden al gebeld, maar we hebben hun gerust kunnen stellen'. 'dank je. Ik zal hun straks wel eens bellen', antwoord ik. Ze knikt en glimlacht naar me. Wat is er eigenlijk gebeurd met de Volturi? Zou ik het vragen? Toch beter niet. Als er iets belangrijks is, zullen ze het me wel zeggen. Toch? Als we in de auto stappen, komt Jane nog naar me toe. Ze geeft me een knuffel en vraagt: 'Mogen we mee met jullie? Ik denk dat ik hier niet veel meer kan doen'. Iedereen lijkt een beetje te twijfelen, maar dan zegt Carlisle: 'Tuurlijk mogen jullie bij ons komen wonen, maar je moet je wel aan onze regels houden'. Ze knikt en we stappen in twee auto's en zo rijden we naar de luchthaven. In mijn auto zitten Carlisle en Esmé vooraan en Edward, Jane en ik achteraan. Alec zit dan bij Emmett, Rose, Alice en Jasper. Ik hoop dat zij het ook leuk hebben. In de auto praten we de hele tijd over allerlei dingen. Het is een leuke tijd. Het lijkt zelfs dat Jane al bij de familie hoort.
Edward POV
In de auto babbelen we veel en ik leer Jane beter kennen. Misschien is ze toch niet zo arrogant, egoïstisch en zelfzuchtig zoals ik altijd dacht. Maar ik zal haar niet vlug vertrouwen. Ze is en blijft Jane voor mij. 'Wat is er precies gebeurd met de Volturi?', vraagt Emma als ik haar thuis naar mijn kamer draag. 'We hebben een deel vermoord en het andere deel is gevlucht. Dus daar gaan we later nog zorgen om moeten maken. Maar voor nu ben jij veilig', leg ik uit. Als ik haar op het bed leg, valt ze direct in slaap. Alsof ze het kussen raakt en gewoon als een blok in slaap valt. Ze is zo schattig als ze slaapt. Ik ga zo stil mogelijk bij haar liggen zodat ze niet wakker wordt. Ik kijk naar haar mooi gezicht.
Jane POV
Door het praten in de auto weet ik dat de Cullens een echte hechte familie zijn. Ze geven om elkaar. Ze zorgen zelf goed voor elkaar. Ik ben ermee eens dat ik me zal moeten houden aan hun regels. Ik zal misschien terug naar school moeten, maar dat wil ik niet echt.
JE LEEST
Me in twilight 2
FanfictionNu dat Edward heeft toegegeven aan Emma dat hij van haar houdt, moet hij het de Volturi zeggen. Als Edward Emma ten huwelijk vraagt, zal Emma ja zeggen of zal ze beginnen twijfelen? Gelieve eerst het eerste boek te lezen en dan dit, want je zal de...