H5

200 20 0
                                    

Jane POV

'Wat maakt me gelukkiger dan Edward? Ik denk dat hij me nu toch niet meer moet hebben', zegt ze voor ze in slaap valt. Ze had rond haar moeten kijken. Edward en zijn familie hebben haar met mijn hulp kunnen bevrijden. Edward komt naar me toe en vraagt: 'Mag ik?'. Ik knik en maak plaats voor hem. Ze zijn z'n mooi koppeltje, ze passen gewoon super goed bij elkaar. 'Jane, bedankt voor je hulp!', zegt Carlisle. 'Graag gedaan', antwoord ik. Nu denk je vast wat er precies gebeurd? Wel, toen Aro met Emma wegliep hebben Alec en ik hun achterna gelopen. Maar in de gang kwamen we de Cullens tegen. Ik had tegen hun gezegd dat ze ons gewoon moesten volgen. Toen ze dat niet deden heeft Alec alles uitgelegd. Toen liepen ze direct met ons mee. Toen we in haar kamer aankwamen, ging Aro haar juist bijten. Edward kon zich weer niet inhouden, dus hij rukte gewoon het hoofd van Aro er gewoon af. Ik ging vlug naar Emma, in de hoop dat ze nog niet gebeten was. Na een minuut deed ze haar ogen open, maar wilde ze niet rond haar kijken om de Cullens te zien. Edward was daardoor erg geschrokken. Maar ik hoop dat ze erg gelukkig wordt met Edward.

Edward POV

Emma wilde gewoon niet naar ons kijken, was ze bang? Ze wist zeker niet dat wij het waren. Ik word triestig dat ze niet naar ons wilde kijken, maar ik moet me daar overheen plaatsen. Ze was nu gewoon te bang. Ik vraag aan Jane als ik bij haar mag zitten. Ze knikt. Als ik bij haar zit, streel ik haar haar. Wat is ze toch zo schattig als ze slaapt. Ik zal haar hier wegkrijgen. Het enige wat ik wil is dat we samen zijn en gelukkig zijn.

Waarom doet Jane eigenlijk zo vriendelijk? Waarom zou ze ons helpen? Ik ben wel blij dat ze ons hielp, maar ik vind het toch raar. Zouden Jane en Emma al vriendinnen zijn? Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Ik vind Jane gewoon arrogant. Ik zou graag Emma vragen om met mij te trouwen. Ik voel in de zak van mijn jas. Daar zit de ring in. Ik hoop dat ze ja zegt, want dat zou mij de gelukkigste man van de wereld maken. Maar als ze nee zegt, dan wil ik ook niet meer leven. 



Me in twilight 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu