H8

192 19 3
                                    

Alec POV

In de auto zit ik bij Emmett en Rosalie die vooraan zitten en Alice en Jasper die achteraan zitten. Eigenlijk ben ik blij dat Emmett niet achteraan zit, want soms is hij toch wel angstaanjagend. In de auto hebben de anderen vooral gebabbeld, maar ik heb me stil gehouden. Ik voel me nu echt het vijfde wiel aan de wagen. Misschien moet ik hun wat beter leren kennen. Maar ik ben al heel erg blij dat ik bij de Volturi weg ben en dat ze ons wilden meenemen toen Jane het vroeg. Ik ben wel benieuwd wat hun regels zullen zijn. Misschien mogen we onze gaven niet gebruiken, wat wel normaal is. Maar ik denk dat ze ons wel nog redelijk veel vrijheid zullen geven. Of ja, ik hoop dat. Als we bij het huis zijn, gaat iedereen naar binnen. Ik ga mee, maar als ik binnen ben, ga ik op zoek naar mijn zus. Ik vind ze bij Rosalie en Alice. Blijkbaar komen ze al goed overweg, want ze hebben al een afspraak gemaakt om te gaan shoppen. Als ze zien dat ik erbij was komen staan zegt Alice: 'Jij hebt ook nieuwe kleren nodig! We gaan shoppen!'. Wat is Alice hyperactief! Ik knik van nee naar Alice. Ik haat nu eenmaal shoppen! Shoppen is net als een straf. Ik heb niets misdaan, toch? Na veel gekibbel met Alice heb ik toch verloren en moet ik toch mee gaan shoppen. Wanneer ik verloor, was Emmett hard aan het lachen. Was hij me aan het uitlachen? Ik loop naar hem toe en sla hem hard op zijn hoofd. Hij valt bijna op de grond. En daar begint iedereen mee te lachen. Behalve Emmett. Emmett loopt boos weg en iedereen lacht nog harder.

'Gaan we jagen?', vraagt Edward die terug beneden komt. Waar is Emma? Ze is vast gewoon aan het slapen. Iedereen in de kamer knikt. Esmé en Carlisle zijn hier niet, dus die zullen wel bij Emma blijven zeker. We gaan het bos in en even later zie ik een poema. Ik kijk naar Jasper die naast me is komen staan. Die knikt, dus ik ren naar de poema en bijt hem. Nadat ik hem heb uitgedronken, heb ik nog niet genoeg. Eigenlijk is dierenbloed niet zo goed als mensenbloed, maar ik vul er me wel mee. Ik ren nog naar een andere poema en drink die ook op. Nu heb ik wel genoeg.



Me in twilight 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu