7

291 49 2
                                    

Έκατσα στο χορτάρι και κοίταξα την λίμνη μπροστά μου. Ήταν πανέμορφη με καθαρά, κρυστάλλινα νερά και μπορούσες να δεις μικρά ψαράκια να κολυμπάνε.
-Παίζουμε Θάρρος ή Αλήθεια; Ρώτησε ο Michael.
Όχι! Αποκλείεται! Μην το σκέφτεσαι καν!
-Φυσικά! Φώναξε ο Nash.
Καθίσαμε όλοι σε έναν κύκλο και άρχισα να προσεύχομαι.
Σε παρακαλώ, οχι εμένα! Οχι εμένα! Οχι εμένα!
-Nash!Θάρρος Ή Αλήθεια;
-Αγαπητέ μου Alan, σου δηλώνω οτι θα πάρω Θάρρος!
Ο Alan χαμογέλασε διαβολικά.
-Έχεις το θάρρος να βγάλεις τα ρούχα και να πηδήξεις στην λίμνη μόνο με το μποξεράκι; Τον ρώτησε.
Ο Nash εκανε αυτο που το είπε ο Alan. Έβγαλε όλα του τα ρούχα και έπεσε,μόνο με το μποξεράκι, στην παγωμένη λίμνη.
-Είναι τέλειο! Φώναξε χαρούμενος.
Οι άλλοι τον ακολούθησαν και στην ακτή μείναμε μόνο εγω και η Ricky.
Η Ricky έβγαλε ενα τσιγάρο, το άναψε, τράβηξε δυο τρεις τζούρες και μετά το πέταξε μέσα στην λίμνη.
-Γιατί κάπνισες τόσο γρήγορα; Την ρώτησα.
-Όπως λέει και η Αλάσκα:"Εσείς εδω καπνίζετε για να το απολαύσετε.Εγω καπνίζω για να πεθάνω."

•••••••••••
1.Ελπιζω να σας αρέσει μέχρι εδω το βιβλίο!
2. Ήταν μικρό κεφάλαιο το ξερω, αλλα θα προσπαθήσω να κανω τα επόμενα πιο μεγάλα.
3. Κατέβασα We ❤️it και για όποιον έχει το όνομα μου είναι foreverluv3.

Love you,guys❤️

Hospital For Soulsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن