4

374 57 1
                                    

Ακολούθησα τον Luke στην καντίνα, την ώρα του βραδινού. Καθίσαμε στο τραπέζι που ήταν μαζεμένοι όλοι οι άλλοι και περιμένανε τις νοσοκόμες να φέρουν τα φαγητό.
-Παίζεις κανένα όργανο,Ashton; Με ρώτησε ο Shawn.
-Όλο και κάποιο όργανο θα παίζει! Είπε ο Nash,πονηρά.
Η Ricky ανεστέναξε.
-Τα γνωστά βρόμικα σχόλια του Nash! Θα τα συνηθίσεις, κάποια στιγμή! Με ενημέρωσε.
Κούνησα το κεφάλι μου και εκείνη την στιγμή ευχόμουν να μην ήμουν τόσο ντροπαλός χαρακτήρας.
-Παίζω ντρας! Είπα, αγνοώντας το σχόλιο του Nash.
Ο Kellin χαμογέλασε.
-Εγω, ο Shawn,ο Michael και ο Luke παίζουμε κιθάρα, ο Calum παίζει μπάσο και ο Kellin τραγουδάει! Είπε ο Alan.
-Εσυ παίζεις κανένα όργανο; Ρώτησα την Ricky.
Κούνησε το κεφάλι της αρνητικά.
-Θέλω,όμως, να μάθω ντραμς!
-Αν θέλεις, μπορώ να σου μάθω εγω! Είπα, χωρίς να σκεφτώ.
Μου χαμογέλασε.
-Πολυ ευγενικό εκ μέρος σου!
Μόλις τελειώσαμε με το φαγητό, ακολούθησα τα παιδιά έξω στην αυλή. Ο Dylan και ο Thomas κάτσαν κάτω απο ενα δέντρο, ενώ οι υπόλοιποι έκατσαν στο χορτάρι. Εγω έμεινα όρθιος.
-Θα κάτσεις; Με ρώτησε ο Thomas.
Κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά.
Τα παιδιά άρχισαν να μιλάνε για διάφορα θέματα με ενα άγνωστο λεξιλόγιο και έτσι δεν μπορούσα να βγάλω άκρη απο αυτά που έλεγαν.
Ο Calum είπε κατι, που φυσικά δεν κατάλαβα, με αποτέλεσμα τα ματιά των υπολοίπων να γουρλόσουν και να γυρίσουν να με κοιτάξουν με ανοιχτά τα στόματα και με ανυσηχία και λύπη στα ματιά τους.
-Τι; Ρώτησα, μπερδεμένος.
Επειδή τα πόδια μου είχαν αρχίσει να πονάνε, έκατσα δίπλα στον Calum.
-Μια νοσοκόμα μου είπε οτι ήσουν νεκρός για κάποια δευτερόλεπτα, αλλα μετά ήρθες πίσω στην ζωη, αλλα μετά απο πέντε μέρες επέστρεψες στο νοσοκομείο, ξανά απο προσπάθεια αυτοκτονίας! Είπε ο Calum.
-Πόσες φορές έχεις προσπαθήσει να πεθάνεις; Με ρώτησε ο Luke, συμπληρώνοντας τον Calum.
-9. Απάντησα μονότονα.
-Για ποιον λόγο; Ρώτησε η Ricky, με δάκρυα στα ματιά.
-Με κυνηγάει το παρελθόν μου! Απάντησα και σηκώθηκα όρθιος, περνώντας το δρόμο προς το δωμάτιο μου και αφήνοντας τους άλλους να έχουν καταλάβει, οτι κατάλαβαν.

Hospital For SoulsWhere stories live. Discover now