15

256 45 1
                                    

Δεν έχω βγει απο το δωμάτιο μου εδω και πέντε μέρες. Δεν έχω φάει, δεν έχω πιει, δεν έχω δει τα παιδιά, δεν έχω παει στα ραντεβού μου με τον γιατρο.
Η Ricky προσπάθησε να πείσει   τους γιατρούς και τις νοσοκόμες να την αφήσουν να μείνει μαζί μου στο δωμάτιο,για να με βοηθήσει να ξεπεράσω την απώλεια μου, αλλα δεν συμφώνησαν. Κανέναν δεν άφησαν. Ούτε τον Michael,τον Luke,τον Alan,τον Kellin,τον Shawn ή τον Thomas που δεν έχει καν συγκάτοικο.
Αλλα όλοι προσπαθούν να με βοηθήσουν. Ο Thomas μου δείχνει αγαπημένες του ταινίες, η Ricky μου διαβάζει αποσπάσματα απο διάφορα βιβλία, ο Kellin και ο Shawn μου βάζουν να άκουω μουσική,ο Michael και ο Luke μου μαθαίνουν να παίζω βιντεοπαιχνίδια,ενώ ο Nash κανει βλακείες όλη την ώρα,προσπαθώντας να με κανει να γελάσω.
Αλλα τίποτα δεν με βοηθάει. Τίποτα δεν είναι σαν την παρέα του Calum. Σαν τα αστεία του. Σαν τα σχόλια του για το ποδόσφαιρο. Σαν τις ιστορίες του απο την Βραζιλία. Τίποτα δεν είναι ίδιο,χωρίς εκείνον.

~~~~~~~
-Ash,ξύπνα! Έλα,ξύπνα! Σου έχω μια έκπληξη! Άκουσα κάποιον να λέει.
Άνοιξα ματιά,για να δω το πρόσωπο του κοριτσιού μου. Μόλις είδε οτι ξύπνησα,χαμογέλασε.
-Έλα,σήκω! Σου έχω μια έκπληξη! Δήλωσε και προσπάθησε να με σηκώσει.
  Αλλα εγω έμεινα ξάπλα. Δεν ήθελα να σηκωθώ απο το κρεβάτι. Η Ricky αναστέναξε και έκατσε στην άκρη του κρεβατιού. Έπιασε το χέρι μου και με κοίταξε.
-Ashton, ξέρω οτι είναι πολυ δύσκολο για εσένα,αλλα πρεπει να προχωρήσεις! Δεν έχεις φάει μέρες! Ο Calum δεν το ήθελε αυτό! Θα ήθελε να προσχωρήσεις και να φας, επειδή το κορίτσι σου και οι φίλοι σου ανησυχούν παρα πολυ για την υγεία σου! Μου είπε.
  Έμεινα να την κοιτάζω, ενώ σκεφτόμουν αυτά που μου είπε. Και τότε συνειδητοποίησα οτι είχε δίκιο.
Σηκώθηκα όρθιος και την ακολούθησα έξω,ακομα στις πιτζάμες μου.

•••••••
Κυρίες και κύριοι,αυτο είναι το προτελευταίο κεφάλαιο αυτής της ιστορίας!

Hospital For SoulsWhere stories live. Discover now