Χτύπησα την πόρτα του δωματίου του Michael και του Alan.
-Περάστε! Φώναξε ο Michael.
Άνοιξα γρήγορα την πόρτα και έκατσα δίπλα στον Michael αναστενάζωντας.
-Τι έγινε; Ρώτησε ο Michael αγχωμένος και φοβισμένος.
-Νομιζω οτι είμαι ερωτευμένος!
Πηρε μια βαθιά ανάσα.
-Με ποια; Με ρώτησε, ακουμπώντας το χέρι του στον ώμο μου.
-ΜετηνRicky!Μουρμούρισα γρήγορα, προσπαθώντας να τον κανω να μην καταλάβει.
-Με δουλεύεις; Με την Ricky; Ρώτησε ο Michael θυμωμένος και λυπημένος.
-Ναι... Απάντησα άβολα και φοβισμένα.
Ο Michael κατάλαβε οτι φοβήθηκα, για αυτο προσπάθησε να ηρεμήσει.
-Το πρόβλημα, Ash, είναι οτι και ο Kellin είναι ερωτευμένος μαζί της. Χρόνια! Αλλα είναι πολυ ντροπαλός για της το πει και να κανει την πρώτη κίνηση.
-Τότε δεν θα κανω κατι μαζί της! Την είδε πρώτα ο Kellin!
Ο Michael με κοίταξε παράξενα.
-Μην ακούω βλακείες! Ο Kellin είχε χρόνια να προσπαθήσει, τώρα είναι σειρά σου! Και μην ξεχνάμε οτι εσείς οι δυο έχετε πιο πολλά κοινά. Και νομιζω οτι σε γουστάρει!
-Ο Kellin; Είπα για πλάκα.
-Η Ricky, βλαμμένε! Μου είπε, χαμογελώντας.
Ο Alan επέστρεψε μετα απο λίγο απο το ραντεβού του με τον γιατρό. Ο Michael και εκείνος έπαιζαν βιντεοπαιχνίδια, εδω είχα ξαπλώσει στο κρεβάτι του Alan και κοιτούσα το ταβάνι, χαμένος στις σκέψεις μου.
Μπορεί να έχω ευκαιρίες με την Ricky. Μπορεί να δεχτεί να τα φτιάξει μαζί μου. Μπορεί να καταφέρω να την "φτιάξω".
Ενα ουρλιαχτό με έβγαλε απο τις σκέψεις μου. Σηκωθήκαμε ορθοί κατευθείαν. Αυτός που ούρλιαξε ακουγόταν σαν τον Dylan.
Και είχα δίκιο.
YOU ARE READING
Hospital For Souls
FanfictionΌταν οι γονείς του , του ανακοίνωσαν οτι θα πάει σε ψυχιατρείο, ο Ashton ποτε δεν περίμενε οτι εκεί θα βρει τρεις κολλητούς, χιλιάδες φίλους και τον έρωτα της ζωής του, τον οποίο μπορεί να μην καταφέρει να σώσει.