Ммм...Калъм

225 16 3
                                    

Калъм: Чух те,но не мога да го повярвам.Трябва да те е страх от мен...

Аз не знаех какво да кажа...той беше прав,но поради някаква причина не ме беше страх от него.Обичах го...Знам,знам сега си мислите 'Какво по дяволите?Тя току-що го срещна,той я отвлече и той е убиеца от гората!!???' или нещо подобно,но не знам просто има нещо в него което ме кара да го искам.

Аз: Знам,но не ме е страх.Какво по дяволите ми става?

Калъм ме гледаше учудено,но после ме прегърна и започна да шепти неща в ухото ми докато аз плачех.'Шшш...обещавам ти,че няма да те нараня и няма да дам на никой да те пипне.'

Аз: Ще си видя ли семейството от ново?

Калъм: Не знам...

-

След като тази цялата драма не посмяхме да си говориме,просто бяхме в кухнята и правехме нещата които искахме... ( не,не са правили секс просто си правеха закуска или нещо такова) но след дълго време на мълчание Калъм реши да проговори.

Калъм: Изабела?

Аз: Хмм?

Калъм: Найстина ли чустваш тези неща към мен? Така де това което ми каза по рано?

Аз просто го гледах не знаейки какво да кажа. Да така беше,но ако какво той не чустваше тези неща към мен?

Аз просто го игнорирах,ноооо не беше най-умната ми постъпка...

Калъм: ОТГОВОРИ МИ! (той викна и удари плота с умрук)

А аз просто се стреснах,но все още не му бях отговорила.

Калъм: Съжелявам... амм,ще ми отговориш ли? (беше по спокоен)

Аз: Не искам.

Калъм: Ами ако ти кажа,че и аз имам чуства към теб?

Аз: Пак няма да ти отговоря. 

Калъм застана пред мен и накратко казано нямаше растояние между телата ни,а и аз нямаше как да мръдна защото зад мен имаше стена.

Той започна да ми гали лицето.

Калъм: Толкова си красива.

Аз просто стоях мирно и го гледах докато ми говореше неща.

Той си сложи ръцете на бедрата ми и започна да ме целува по врата.Не знаех какво да правя...Харесваше ми,но той се държеше толкова странно....

Аз: Ммм...Калъм. (бутнах го)

Калъм: Какво има? Не ти ли харесва?

Гората / The Forest || Калъм Хууд / Calum HoodWhere stories live. Discover now