Сбогом...

169 14 5
                                    

Някакви хора започнаха да ходят към нас...аз и Калъм много добре знаехме кои са....всички знаеха кои са...беше полицията. Калъм веднага изгаси цигарата си.

 Полицая: Калъм Хууд?

Калъм: Да?

Полицая: Арестувани сте за убииство! (показа си значката и тръгна да слага белезници на Калъм)

Аз: Моля?Какво?Не можете!

Полицая: Ти коя си?

Аз: Гаджето му.

Полицая: Знаехте ли,че той е убиеца от гората?

Аз: Какво?НЕ!Не можете да го арестувате!Той е просто дете!

Калъм: Изабела просто...не се притеснявай!

Полицая: Освен ако не знаеш кой е убиеца ще трябва да го арестувам.

Калъм: Признавам си аз съм убиеца! 

Аз погледнах Калъм с сълзи в очите ми,а той се усмихна дяволско.

Аз: Аз бях с него!Аз съм му помошница.

Калъм: Изабела не говори глупости!Бях сам.

Полицая сложи Калъм в полицейската кола и те тръгнаха.Бях сигурна,че Калъм имаше план!Нямаше да се предаде толкова лесно.Аз влезнах обратно в клуба и се опитах да намеря Люк...намерих го...с две момичета....

Аз: Люки?!!Къде беше?

Люк: Изабела?Къде е Калъм?

Аз: Люк...в момента не говорим за Калъм,а говорим за мен и теб...в леглото... (аз седнах в скута му)

Момиче 1: Люк?Кой е Люк?Мислех,че се казваш Крис и къде ти отиде италианския акцент?

Аз: Крис? (захапах си долната устна) Харесва ми... (започнах да го целувам по врата)

Момиче 2: Аз си тръгвам оттук! (и двете момичета си тръгнаха)

Люк: Изабела?Колко си пила?

Аз спрях и станах от него.

Аз: Само 5 шота,но трябваше да ги разкарам тези!Трябва да ми помогнеш!

Люк: Къде е Калъм?

Аз: Точно за това трябва да ми помогнеш.Полицията го намери и вече знаят кой е.

Люк: Мамка му!Значи знаят и за мен?!

Аз: Не знам,но когато си призна,че е той ме погледна и ми даде дяволска усмивка.

Люк: Значи има план.

Аз: Не знам,но трябва да го намерим. (в същото време някой се обади на Люк)Кой е?

Гората / The Forest || Калъм Хууд / Calum HoodWhere stories live. Discover now