2 години по-късно

136 14 0
                                    

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО...

Аз,Калъм и Люк живеем заедно в Ню Уорк от 2 години.Калъм ме научи как да се защитавам и вече мога да кажа,че се бия по добре от него.И помните ли когато казах на Калъм,че никога не съм ходила на нощни клубове на 18-я ми рожден ден?Е това се промени сега ходим почти всеки ден...но не за напитките... Помня когато си обещах,че никога няма да пуша трева отново...е и това се промени...В общо взето аз се промених изцяло!Както и Калъм.Той вече не е толкова притеснен за мен,защото знае,че мога да се защитавам.А сега се питате дали сме правили секс от последния път...да вече сме нещо като секс адикти,но колкото и да сме се променили никога не сме си изневерявали.Калъм е толкова груб в леглото,направо да ви се иска да бяхте на моето място...но неможе!Той си е само мой...Лол.А сега за Люк...Люк води ново момиче в леглото си всяка седмица,но все още си е това весело и смешно момче...пуши трева,но това вече го знаехте.Ааа да и споменах ли,че вече едната ми ръка е покрита с татуировки? Е както и да е...сега ако ме извините трябва да ограбя една банка с гаджето ми.

Аз: Горе ръцете!Или ще ви подаря крущум в главата за Коледа!

Всички в банката си вдигнаха ръцете и легнаха на земята.

Калъм: Бейби...успокой се!Не бъди толкова нервна!Покажи им кой е шефа тук.

Аз: Млъквай Х.

Имахме си тайни имена.Моето беше Д,на Калъм Х,а на Люк С.

Аз: Сега...Къде е сейфа? (викнах по един от банкерите)

Банкера: П-П-последвайте ме!

Аз: Х,С стойте тук и се уверете,че никой не влиза или излиза!

Бакнкера тръгна на някъде и аз го последвах.  

Банкера: Ето т-ук ма-мадам... (посочи към огромен сейф пълен с пари)

Аз: ДЖАКПОТ! (изпях си) Връщай се! (посочих пистолета към него и той веднага се върна) С!!! Помогни ми! (викнах достатачно силно за да ме чуе Люк)

Люк: Джакпот!

Аз: Мм-хм!Хайде помогни ми!Трябва да се измъкнем от тук бързо!

Люк ми помогна и бързо свършихме.

ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА КАЛЪМ*

Минаха се 2 години от както Изабела живее с нас и излиза с мен!Тя се промени,стана по добра от преди.Честно казано харесвам новата Изи от колкото старата!Тя е толкова независима сега като я научих как да се защитава и вече едната и ръка е покрита с татуировки!Обичам това момиче и й го показвам всяка вечер!В момента изживявам мечтата на всеки престъпник...да има приятелка която да е точно копие на него...тя не ми е точното копие,но е перфектна!Всеки ден любовта ми към нея расте повече и повече.

Момент!Мисля,че видях някой да държи телефон!

Аз: Пусни телефона на момента!

Някой говореше на телефона.

Някой: Моля ви в банката има престъпници!

Аз: Казах да пуснеш телефона! (казах спокойно докато посочвах пистолета към момичето)

Беше млада жена...на около 24...не знам.

Жената си поклати главата в не съгласие.

Аз дръпнах спусака и крушума се призами в главата й.

Изабела и Люк дойдоха и казаха,че са готови.

Изабела: Хайде да тръгваме!Готови сме!

Ние тръгнахме и се качихме в колата ми.Няколко полицейски коли ни подгониха,но успяхме да се отървем.

ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА ИЗАБЕЛА*

Аз: Това беше забавно! (казах докато слизах от колата)

Калъм: Не знам,една жена загина...

Аз: Калъм Томас Хууд,знаеш ли колко хора си убил?

Калъм: Даааа,права си! Лол...

Ние влезнахме в къщата ни.Бяхме си купили огромна къща,на тихо местенце...

-

Люк:Колко изкарахме за днес?

Аз: (тъкмо слагах последната пачка в брояча за пари) 2 милиона и половина,след като Калъм хакна системата на банката... Тази банка си беше доста бедна!

Люк: Така е!Сравнение с вчера е катастрофа! Вчера 15 милиона и днес 2 и половина...пропадаме...

Калъм: Утре ще бъде по добре.Обещавам!Намерих банка която всички казват,че в нея държат повече от 100 милиона! 

Аз: Ухаа!!!!


Моля за мнения! <3

Какво мислите за новата Изабела?







Гората / The Forest || Калъм Хууд / Calum HoodOnde histórias criam vida. Descubra agora