МРАЗЯ ВИ!

124 14 0
                                    

Аз...какво?Защо все още го чувам? Беше Калъм между-другото

Аз: Защо все още те чувам!Не съм ли мъртва? 

Калъм: Защото не натисна спусака.Толкова се радвам,че не натисна спусака!

Аз: Но чух силен звук и БАМ...

Калъм: Това беше вратата.

Аз: Но ти спеше...как...?

Калъм: Събудих се още когато стана.Сетих се какво щеше да направиш за това те изчаках да вземеш пистолете и след това веднага слезнах...помислих,че беше твърде късно,но дойдох точно на време.

Аз: ...

Калъм: Моляте никога не прави такива глупости!

Аз кимнах разплакана

Калъм: Обичаш ли ме?

Аз: Да

Калъм: И найстина ли щеше да ме оставиш сам?

Аз си поклатих главата.

Аз: Съжелявам.

Калъм: Всичко е наред просто не го прави повече!

Аз кимнах отново и Калъм ми взе ръкана и застана на колената си.

Аз: К-Калъм,какво правиш?

Той извади котиика от джоба си.

Калъм: Щях да го направя по натам,но след видяното ще го направя още сега...!Изабела ще се омъжиш ли за мен?

Аз не можех да кажа и дума...просто хвана ме в най-лошия момент!О БОЖЕ МОЙ!!!!!КАЛЪМ ТУКО-ЩО МИ ПРЕДЛОЖИ!!!!АААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!

Аз: Д-д-да!Калъм ще се оженя за теб! (той сложи пръстена на ръката ми и след това стана и ме пръгърна)

Калъм: Сега си само моя! (целуна челото ми)

Аз се усмихнах и го гушнах още по силно!

Аз: Помня как ми каза,че някой ден ще се оженим и ще имаме деца.Кога ще бъде свадбата?

Калъм: (засмя се) Когато искаш,принцесо!

Аз: Мммм добре ще помисля...

Някой отвори врата на мазето,беше Люк.

Люк: Какво става тук?

Аз: Аз едва не се самоубих и Калъм туко-що ми предложи.

Люк: Как успях да пропусна всичко това?Защо всичко интересно става когато спя?

Аз и Калъм се засмяхме след това всички се качихме в хола защото никой не можеше да заспи.Люк пусна телевизия и пак бяха пуснали някакво тъпо шоу...

Гората / The Forest || Калъм Хууд / Calum HoodWhere stories live. Discover now