Кой си ти?

117 15 5
                                    

Калъм ме игнорираше.Но бях изненадана когато видях кой беше...беше доста близък човек за мен... това бях аз....

Аз: Не,не,не!Това не е възможно!Това не е реалност!

Някой застана до мен,беше някакъв мъж.Лицето му беше изгорено,и беше просто кръв....беше отвратително!

Някой: И аз това казах когато видях тялото ми.

Аз: Чакай!Кой си ти?И защо ме чуваш?Какво е станало с мен?

Някой: Аз съм просто призрак и те чувам защото ти си мъртва!И виждаш ли това момче там (посочи към Калъм) той не плаче найстина в момента!Той само се преструва...той беше този който те уби.Аз бях там и видях всичко!Той буквално заби нош в гърба ти!

Аз:Не това не е възможно!Той ме обичаше...и аз го обичах!Това не е истина!

Някой: Казвам само това което видях...истината.

Калъм извади телефона си и набра някакъв номер.

Калъм: Мисията е свършена!Тя е мъртва!Можеш да дойде бейби!

Бейби?БЕЙБИ?!

След около една минута едно момиче влезна...Кара?!Сериозно ли?Кара?Тя беше в първото ми училище още докато учех в Ню Уорк!Никога не съм я харесвала!Тя е такава кучка!Беше толкова груба към мен!От къде се познават с Калъм?!

Калъм ми каза,че никога няма да бъда заменена!

Аз: Мразя те!МРАЗЯ ТЕ!ТИ КАЗА,ЧЕ МЕ ОБИЧАШ,А ВИЖ СЕГА КЪДЕ СИ!С НЯКАКВА КУЧКА!ТОЛКОВА СИ ГЛУПАВ!СЕРИОЗНО ЛИ НАПРАВИ ТОВА САМО ЗА ДА БЪДЕШ С ТАЗИ КУЧКА!?

ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА КАЛЪМ*

Събудих се защото Изабела започна да вика докато сънуваше.

Аз: Изабела?!ИЗАБЕЛА!Събуди се! (тя се събуди)

Изабела: Какво?Какво?! (започна да се оглежда на сам на там,но после погледа й се спря върху мен)Калъм?Защо ме виждаш?Ти кучи син мразя те!

Аз: Какво?Какво съм направил?

Изабела: Какво си направил ли?Ти ме уби!Заради теб съм тук сега!Ето питай... (тя спря защото разбра,че говори глупости.)

Аз започнах да се смея.Знаех,че тя просто беше сънувала някакъв глупав сън.Беше толкова сладка докато обясняваше и си мислише,че всичко е истина.

Изабела: Това беше просто сън,нали? 

Аз: Мх-хм.

Изабела: Съжелявам,просто всичко изглеждаше толкова истинско... (прегърна ме)

Гората / The Forest || Калъм Хууд / Calum HoodTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon