Накажи ме!

165 12 2
                                    

ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА ИЗАБЕЛА*

Заспах след това.Но не мога да повярвам какво е станало с Калъм!Това е толкова тъжно!Сърцето ми се къса! 

На сутринта някой грубо ме събуди от страхотния ми сън!!!

Мама: Скъпа?Хайде ставай.Днес е голям ден за теб!Честит Рожден Ден!

Аз: Какво?Защо? (казах сънливо и се сгуших още повече в Калъм)

Мама: Днес е рождения ти ден!Не помниш ли?

Аз: Мммм...оставиме да поспя още малко.

Мама: Хайде ставай! (отви ни) Защо сте по бельо?Госпожице дължиш ми голямо обеснение!

Аз: Не точно,беше ни топло...Лека Нощ!

Майка ми излезна от стаята и аз неможех да заспя отново!Ъъъъ защо ми го причиняват?

Аз станах и се облякох.Сложих си пуловер (този отгоре на снимката) и дълги черни чорапи.

Калъм все още спеше и беше толкова сладък!!Без да искам да го притеснявам излезнах от стаята и точно когато затворих врата той се събуди...

Калъм: Изи?

Аз влезнах обратно в стаята ми.

Аз: Съжелявам не исках да те будя!

Калъм: Не си.Защо ставаш толкова рано?

Аз: Майка ми ме събуди.

Калъм: Защо? 

Аз: Питаш твърде много въпроси.

Реших да се пошегувам и да направя същото което той направи в тях...няма да го завързвам или нещо такова.

Калъм си завъртя очите и се усмихна.

Калъм: Накажи ме.

Аз: Не сега. (прехапах си долнатат устна) Идваш ли долу?

Калъм: Да само да си облеча нещо.

Аз: Ок,ще отида да събудя Люк.

Излезнах от стаята и отидох в стаята за гости.Буквално се хвърлих върху Люк и той се събуди веднага.

Люк: КАКВО СТАВА?

Аз: Добро утро!

Люк: Защо ми го причиняваш?

Аз: Така...идваш ли долу?

Люк: Мм-хм (протегна се)

Аз: Ооо преличаш на котенце!

Люк: Млъквай.

Аз станах от Люк и отидох обратно в стаята ми за да видя дали Калъм е готов.Той тъкмо слагаше тениската си и не виждаше нищо,защото тениската му беше пред лицето.Аз застанах пред него за да го оплаша.

Гората / The Forest || Калъм Хууд / Calum HoodWhere stories live. Discover now