Калъм: Сложи си я.Може някой да ни види,а не ми се убиват полицай отново...
-
Ние се качихме в самолета и изчакахме Люк.
Аз: Защо Люк се бави толкова много??
Калъм: Не знам.
Аз: Ами какво ще правите с колите ви?
Калъм: Наех няколко човека да ги докарат до там.
Аз: Толкова много ти благодаря,че ме спаси от този ад!Не мисля,че щях да издържа в училище без вас!
Самолета беше супер голям!Не беше като нормален самолет беше по широко и имаше само 6 седалки,беше толкова луксозно!Можех да живея целия си живот тук!
Аз: Защо реши да заминем за Ню Уорк?
Калъм: Защото там...мога да изкарвам повече пари,има повече куповачи на трева,а и е далече от Австралия...
Аз: Обичам те!
Калъм ме гушна и ме целуна.
Калъм: Не е нужно да го казваш постоянно,знам го.
Аз: Знам,но имам чуството,че започва да ти писва от мен...
Калъм: Ако ми беше писнало от теб нямаше да си тук сега.А и защо си мислиш,че ми е писнало от теб?
Аз: Вече не ме наричаш сладки имена и не си говориш с мен толкова много.
Калъм: Ооо съжелявам,принцесо.За какво искаш да си говорим? (подпря ме на стената)
Аз: За нас...Кога ще ме научиш да се защитавам?
Калъм: Може би когато стигнем в Ню Уорк.ПО ДЯВОЛИТЕ,ИЗАБЕЛА! (каза супер гневно)
Аз: Какво?
Калъм: ТОЛКОВА СИ КРАСИВА!БОЖЕ АЗ СЪМ НАЙ-ГОЛЕМИЯ КЪСМЕТЛИЕЦ НА ЗЕМЯТА! (започна да ме целува рязко)
Уау!!!!!Той се целува толкова добре!!!!!По едно време той започна да хапе усните ми и после езиците ни започнаха да танцуват. Реших да го задоволя малко и вместо той да ми целува врата аз започнах да целувам неговия.
Калъм: Ммм...принцесо...Обичам те толкова много...
Люк: Хей вие двамата!Вземете си стая!
Аз спрях и се изплаших.
Аз: Люк!Кога дойде?
Люк: Току-що,но вече видях достатачно.
Аз: Оооо Люкииии.Не се притеснявай ще ти намеря приятелка. (отидох до него и му стиснах бузите като на малко дете)
Люк: Млъквай! (гушна ме силно и едва не ме задуши)
Аз: Л-Лю-Люк заду-шаваш м-ме!
Люк: Шшшш!
Калъм се засмя и пилота каза да седнем защото щяхме да тръваме.
Хей!Надявам се да ви харесва историята ми до сега!Оооо кога заблуждавам толкова е тъпо.... :D :D
Моля за мнения!!!!Моля ви!!!!!
Между-другото следващата част ще бъде 2 години по късно.
МОЛЯ ЗА МНЕНИЯ!!! :D :D :D <3 <3 <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Гората / The Forest || Калъм Хууд / Calum Hood
FanficБяха ми казали да не ходя в гората,но не неги послушах. Влизах бавно в гората и тогава го видях. Той се беше облегнал на едно дърво и ме гледаше гневно. 'Не ти ли казаха да не идваш в гората' попита ме момчето. Аз кимнах и взех една стъпка назад.Той...