Първия учебен ден...Скукаааа... :|

299 15 2
                                    

  Аз: Там и..има..имаше... 

Мама: Какво?

Аз: Там имаше тяло и на всякъде има кръв!

Мама дойде и ме прегърна.

Мама: Качвай се да си почиваш за да не закъснеш за утре.

Аз: Ок.

Качих се и си легнах.Не можех да заспя за около един час заради случилото се днес.Но и нямах търпение да видя Люк утре.Моля?Кой каза това?Както и да е...след един час заспах.На сутринта се събудих и се оправих за училище.Облякох потник на Nirvana и черен клин.А косата ми си я вързах на кокче.Мързеше ме да си я оправя.След като бях готова си взех чантата и тръгнах и добре,че училището ми беше близо!След около 5 минути стигнах и влезнах в кабинета на директора за да си взема програмата и за да ме разведат около училището.

Директора: Здравейте госпожице Дейвис.Аз съм директора на училището,господин Макензи. (подаде ми ръката си и се здрависахме)

Господин Макензи: Сигорен съм,че би искала да разгледаш училището.

Аз: Да...

Господин Макензи: Е добре тогава ще отида да викна някой от учениците да те разведе.

Той тръгна на някъде докато аз стоях в офиса му.Беше толкова скучно!!След 3 мин. вратата се отвори и влезна някакво момче.Той имаше тъмно кафяви очи и тъмно кафява коса с рус кичур на бритона.Носеше черен потник и черни раскъсани дънки.

Той: Амм,ти трябва да си Изабела?

Аз: Да.А ти си...

Той: Калъм.

Да ви кажа Калъм е супер сладък просто се опитвам да се държа нормално.Той тръгна да ми показва къде са ми класовете и другите неща.По пътя ме питаше въпроси.

Калъм: Е,аммм кой ти е любимия цвят?

Аз: Обичам тъмните цветове.

-----------------------------------------------------------

Калъм: Кога ти е рождения ден?

Това сигорно беше 100-ния въпрос който ме беше попитал.

Аз: Защо ме питаш толкова много въпроси?

Калъм: Искам да знам повече за теб.

Аз: Защо? 

Калъм ме погледна и се усмихна.

Калъм: Е това е първия ти клас.

Аз си завъртях очите и се усмихнах,а той си прехапа долната устна. Аххх той е толкова секси!! Защо не може да ме изчука на момента?


Съжелявам,че не съм пускала нищо от сто години,но нямах време и под нямах време имам предвид,че ме мързеше и незнам какво да пиша :D

Знам,че тази част е тъпа...

Гласувайте и коментирайте за да знам да ли да продължавам <3 






Гората / The Forest || Калъм Хууд / Calum HoodOnde histórias criam vida. Descubra agora