SA VA SPUN CEVA
astazi o sa fac un room tour! DA! O sa va filmez aici pe Wattpad.
Rusine oameni buni. Eu nu stiu sa filmez.
Dar nu despre asta voiam sa vorbesc in acest capitol.
VOIAM SA VA VORBESC DESPRE COLECTIA MEA DE MODA.
CONSTA IN OI.
ASA CUM SPUNEAM, paharele sunt la moda acum ca sa le porti ca palarii si galetile ca pantofi.
Fularele se poarta ca sireturi la galeti.
Asa si fularele sunt confectionate din lana.
Lana.
Lana 100% lana.
Lana.
Confectionata de Ghita. Lumea cumpara lana de la mine tot timpul, deci e 100% safe.
Lana.
Cum spuneam, deoarece lana. BA.
GATA CU GLUMELE
AM O PROBLEMA!
TREBUIE SA FAC SARMALE PENTRU TOT SATUL SI NU AJUNGE VARZA! CE E GLUMA ASTA?
BUTOIUL E PREA MIC PENTRU VARZA PE CARE ORICUM NU O AM.
ba
sa va spun ce am citit intr-o carte.
un tip de barbati carora le este greu sa se insoare este acela carora le‑a fost injunghiata inima in tinerete si acum urasc partea femeiasca.
Fratii Jderi de Mihail Sadoveanu. Multumesc.
NA. SA VA AJUNGA LA TOTI. INGHESUITI-VA. CA DELFINII LA PESTE.
CE ARE CU SARACII DELFINI?
Ce vrea sa insemne asta?
"Am vazut ca ai aparut pe coperta de la Vogue alaturi de o fata. Ce ai de spus in apararea ta?"
"Nu o cunosc." B-)
"Dar era foarte frumoasa."
"Fete frumoase ma enerveaza :) Mai ales alea frumoase. Se cred asa frumoase. AAAAA DA. IMI AMINTESC. ERAM LANGA EA DEOARECE AM FOST PLATIT CA SA FIU LANGA EA. MULTUMESC FOARTE MULT." Spun eu, dupa care o imping pe intervievatoare pe jos.
Scuze ca am fost rau mai devreme :3 Eu vreau doar sa am prieteni fiindca sunt foarte stabil si NU MAI SUPORT SA SE IA LUMEA DE MINE CAND EU PUR SI SIMPLU VREAU SA IMI FAC O LINIE DE HAINE.
Ba. Te imping.
HELLO FROM THE COUNTRYSIIIIIIIIIIDE
I MUST HAVE CALLED A THOUSAND TIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
TO TELL YOU I'M AWESOME
FOR EXISTING.
Bai. Hai sa ne vedem la fresh juice pub cu toti designerii din Romania. Haida. 1 2 3 NIMIC.