Si nu am mai scris de mult. Este o situatie imposibila.
S-a agravat capra.
Trebuie sa dau un examen de admitere la un liceu si cred ca nu il trec fiindca nu am un vocabular elevat.
Dar O SA INCERC!!
O SA SE POATA!
Hai ca deja v-am umplut capul cu probleme :')
Motivul absentei mele constanta si lipsa continutului frecvent este rezultatul unui fenomen numit "writers block"
Voi astia de la tara (de unde stau eu) si de la oras (unde sta oaia mea) va intrebati probabil despre ce vorbeste delicventul asta?
Si aici vine raspunsul: nu mai stiu ce sa scriu. Nu imi mai vin nonsensuri care merita scrise.
Poate ca putem vorbi de nonsensuri din ipostaza ghitaului liric contemplator. Nonsensuri cum ar fi speranta care deceptioneaza psihicul.
Pot vorbi ca eul liric al propriei mele povesti, folosind acesta instanta de comunicare pentru a va arata suferinta interioara atat cat si conflictul interior, asemandu-ma oarecum cu un personaj dintr-o nuvela sau chiar un roman pshihologic.
DAR asta e pe langa subiect.
Am invatat sa traiesc ca sa evoluez, nu sa evoluez ca sa traiesc. Am invatat sa privesc lucrurile cu o profunzime pe care inainte o consideram de prisos, as indrazni sa zic.
Insa asta a fost in trecut.
Acum am 111 ani.
Cred ca e timpul sa inchei acest monolog, insa nu il voi incheia pe cel interior, lupta continua cu mine insumi care ma duce pe poteca pavata cu incercari si neputinte, insa derterminarea mea ma va ajuta sigur sa imi ating scopurile, ducand astfel la un succes iminent.
LA MULTI ANI SI SANATATE CA E ZIUA MEA :D