Uău. Nu am mai facut demult un Beeeeh.
Pai sa trecem la subiect!
Niste capre mi-au propus sa particip la alegerile oilor.
Cum le-am inteles pe capre? Pai este foarte simplu.
Eram beat si venisera niste capre la mine si incepusera sa imi bolboroseasca despre seful oilor.
Si o sa candidez. O sa ma fac ''Ghita'' oierul satului!
Iarba e verde, ceea ce inseamna ca e arsa.
Vreau sa imi impart cunostintele mele si cu alti omeni! (om- singular, omeni- plural)
APROPO azi mi-a fost sete dar dupa ce am baut apa nu mi-a mai fost B-)
Ca veni vorba de oi, Ghita Junior a spus ca ea o sa candideze doarece ea e oaie DAR eu i-am spus ca nu ma intereseaza aceste detalii insignifiante. Si i-am si spus ca am mancat salam de dimineata si ea si-a dat ochii peste cap.
Salamul meu e mai important decat candidatura ei la presedintie!
Eu am mai multa blana de oaie decat Ghita Junior! B-) (ATENTIE: MINCIUNA!)
Sunteti fani Branza Proaspata? B-) Eu da.
Ce e aia?
Este un cioban! E prietenasu' meu! (adica inamicul). (inamic= prieten/ inainamic=dusman)
Ghita Junior a incercat sa imi explice ca nu stiu ce amic e prieten si inamic e dusman dar sunt sigur ca ma fraiereste! ;)
Pizza e rotunda, adica are 4 colturi.
Mersi ca ati citit acest capitol sau ce e asta.
P.S: Ce inseamna uatevăr? Ca Ghita Junior mereu il foloseste cand ii spun ca apa are culoarea albastru!
CITEȘTI
Jurnalul lui Ghita
De Todoba ce imi cereti description asta nu s-a mai intamplat pana acum!