PENTRU GICA CU CAPRELE

15 1 0
                                    


GICA! HAI CU MINE FATA IN FATA SA DANSAM AMANDOI! MI-AI FURAT CITITURILE!! 

FANII MEI, PRIETENII MEI! DATI SHARE LA ACEST CAPITOL! DATI IN BOXE!

EU TREBUIA SA AJUNG LA BRANZA ASTAZI, NU EL!!!!! MI-A FURAT FANII, LUMEA ELECTRIZATA!

EU SUNT CIOBANUL SATULUI, TU ESTI DOAR UN NESPALAT! SA ITI FIE RUSINE, NU AI NICI MACAR O OAIE! AI O FATA DE SCOS CUIE! O STAI, JIGNESC CIOCANUL!

pana si o piatra e mai frumoasa decat tine!

ESTE RAZBOI!

NU IMI MAI DA HATE COMMENTURI PE ASK!  NU TE MAI FACE HATER CA AI VREA TU SA FII EU! (apropo pe ask ma cheama ghitaofisal :D )

OAMENI BUNI! INTELEGETI CA GICA E RAU. IMI IAU EXCAVATORUL!

DACA GICA NU ACCCEPTA REFORMA, IL VOI SUSPENDA FARA DISCUTIE! AFARA DIN TARA ASTA! PACAT CA STRICI VIATA ROMANILOR! SPECIEME CA TINE MAI RAR!

nu ma mai compara cu eduwvuard sau cu mai stiu eu cine! sau cu jack! gata! arivederci si saionara fraierule! ESTI UN HATER FARA NOIMA!

SA NU TE MAI PRIND PE AICI!

mersi ca ati citit :)

IMI FURI CITITURILE SI SUPORTERII OMULE! (DACA TE POT NUMI ASA!)

DACA FAC GRESELI DE SCRIERE E PENTRU CA NU AM MAI FOST LA SCOALA DIN CAUZA ACESTUI OM! SA NE COMFRUNTAM GICA!

nu uitati ca mi-am facut un cont backup pe instagram :) ma cheama ghitacontbackup. Da follow :)

BA SI MEREU TE AMESTECI UNDE NU ITI FIERBE OALA! URATULE!

GHITA OFFICAL E CEL MAI TARE SA SE AUDA!!! SA SE STIE LA OAMENII CARE AU NET!

Jurnalul lui GhitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum