AM PORNIT WATTPAD-UL SI AM PORNIT TIMER-UL PENTRU 10 MINUTE.
BUNA ZIUA sunt Ghita Official si astazi fac ceva care se numeste The Stripped Down challange.
Basically, ce trebuie sa fac este sa vorbesc pentru 10 minute. FARA SA MA OPRESC. PUR SI SIMPLU SA SCRIU TOT CE IMI TRECE PRIN CAP PENTRU 10 MINUTE.
Timer-ul ma va anunta apoi cand se termina timpul.
Okay. Deci sa incep spunand ca eu cred ca lumea crede ca nu poti sa faci asta pe wattpad dar se poate, credeti-ma. Trebuie doar sa scrii. Mi-am luat un laptop nou btw.
Cred ca acest tag a fost creat deoarece lumea crede ca "social media" e fake dar eu sincer nu cred. Deoarece nu toata lumea e fake. Adica voi credeti ca eu am un filtru la gandurile astea, dar nu e adevarat. De obicei, eu scriu tot ce imi trece prin cap.
E foarte complicat deoarece e un awkward silence in spatele meu dar eu tot voi vorbi.
Oile stau pe langa mine aici si se holbeaza cum scriu eu pe wattpad si li se pare amuzant. Ma gandeam sa imi fac cont de youtube dar nu prea mai stiu. Voiam sa va zic ca mai am putin si o sa dau bac-ul. Ceea ce este overwhelming. Sunt foarte stresat dar sper ca o sa iasa bine.
Ba apropo, eu ma voi muta la liceul teoretic teava lol sper. WATTPAD-UL FACE FITE. CHIAR ACUM MI-A SPUS CEVA SI AM CREZUT CA VOIAU SA IMI STEARGA TOT CE AM ZIS SI M-AM CAM PANICAT.
Iarna a venit asa repede si afara inca e soare. Imi place vremea asta. Cu bradul in casa si afara soare. Frumosss.
Ce sa va mai zic? Poate iar mai filmez apa B-)
Btw eu ma gandesc ca gastele ma asteapta si s-ar putea sa mananc eclere de revelion. Scuze dar trebuia sa zic ceva. Ramasesem fara inspiratie.
BTW.
Anul 2015 a trecut asa de repede! Nu imi vine sa cred. Parca ieri am aparut pe suprafata Wattpad-ului si v-am innebunit pe toti de cap. V-ati luat de caciuli si ati dat ochii peste cap. Ce vremuri. Mi-e dor de vara anului 2015. Eram asa de inconstient de tot ce se petrece in jurul meu incat nu am realizat ca toata lumea evolua, se dezvolta iar eu tot cu oile ramaneam. Ce Ghita sunt si eu. Totusi acum vine revelionul.
Mos Craciun nu imi va aduce nimic deoarece nu i-am cerut nimic. Dar poate ne mai intalnim si noi anul asta. El zboara cu renii iar eu cu oile. Lumea il crede pe el cand spune ca zb OMG GATA S-A TERMINAT TIMPUL. Au trecut official 10 minute.
Dar eu tot voi continua.
Pe el lumea il crede cand spune ca zboara cu renii dar pe mine nu ma crede nimeni cand spun ca zbor cu oile. Ce lume frate.
Pai ba pai. Am scris pentru 10 minute in continuu fara intreruperi B-)
Sunt boss ba pa.