A FOST CULMEA.
NU S-A MAI PUTUT DECI TREBUIA O REVOLUTIE.
ERAM SI EU PE ACOLO dar nu ca sa ma revolt B-)
ci doar ca sa apar vedeta. Vorbeam eu despre caciuli si sosete, pungi cu porumb si chiastii. Asa ca ask me anything. I am ghita.
OAMENI BUNI. AM CEVA DE SPUS. CA MEREU. VREAU SA VA SPUN CEVA.
Credeti ca numai telefoanele conteaza? Numai asta? Si numai hainele pe care le purtam? Conteaza si cartofii prajiti. Ce stiti voi. Io sunt profesor la Liceul Colegiul Teoretic National Teava Cartofu' din Sectorul 45. Imi pere rau dar este un adevar. Catedoata iti vine sa te uiti la POW WOW.
CE ESTE UN POW WOW?
ESTE UN BAR. ACOLO UNDE SE VAD TOTI HIPSTERII UNII PE ALTII. Acolo sunt cei mai tari si controversati oameni din neamul nostru. Si eu vreau lana.
Fiecare cu ce-l doare.
ASA cum va spuneam sa stiti ca eu am mai postat pe insta. Si am mai postat si sarmale in frigider.
Asa cum va spuneam o sa imi fac cont de iutub.
O sa apar peste tot. Mai peste tot ca peste totul.
Dar ma tem ca nu o sa imi puna nimeni intrebari :)
Ba asa si mancam eu si ma gandeam ce lume ma. Toata lumea se crede smecher si NIMENI nu e. Inafara de mine. Glumescu. Stiti ceva? Eu. O. Sa. Devin. Designer. Si o sa ma vedeti la Fresh Juice PUB cu prietenii mei din lumea modei.
Gata cu bazaconiile. Da ba mai iesim. Scrie si asa. Cum spuneam noapte buna.