Beeeeh #5

184 22 0
                                    

Asa am observat ca unii oameni vorbesc engleza. Sau cum se spune in engleza ''inglis''. 

Oarecum, acest capitol este dedicat oii mele preferate, xxAntonia.

Ai dont spic inglis bat ai spic mai cauntris languigi.

Asa da astazi am mancat o oaie :)

A fost delicioasa dar Ghita junior nu a mancat. Era cam speriata :P

Ghita e foarte de treaba. Adica eu. Sa va imprieteniti cu el.  Ca e baiat frumos ;)

Ma bucura oile mele. Dar uneori le faceti sa plange! Si nu ii place lui mie!

Asa incerc sa prind net pe aici asa ca e cam greu sa adaptez in fiecare zi.

Dar insa pentru ca deoarece fiindca oaie pot <3

Saaaluuuut oameni buni. Eu sunt Ghita din capitolele viitoare. 

ATENTIE: ACESTE CAPITOLE SUNT PLINE DE OI DAR MAI PE PARCUS SUNT PLINE SI DE ALTE CHESTII ASA CA SA NU VA PARA RAU DACA NU MAI VORBESC ASA DE MULT DE OI IN URMATOARELE CAPITOLE.

Si uneori imi place sa imi iau camera de filmat (sau din casa) si sa pornesc pe strada, sperand ca intr-un colt se va alfa luna, regina noptii pe care o voi fotografia si care va aduce un strop de speranta in universul fotografiei mele. 

gata cu smechereala asta, da?

Vreau o lopata ca sa sap B-) Imi trebuie si o palarie ca sa pun undeva pamantul pe care l-am sapat, apoi sa il duc la Bucuresti intr-un muzeu de arte si sa fiu premiat pentru creativitatea mea B-)


Jurnalul lui GhitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum