-Bună ziua,a venit nota de plată. Spune un om în negru.
-Ba nu.
Cand colo nu era asa.
Vedeți voi oameni buni,nota de plată nu a mai venit ceea ce m-a facut sa cred ca niciodata n-a existat.Datorită acestei senzatii, am considerat ca sunt scuzat de la masa ceea ce imi amintea de copilărie.Flashback
-Ghiță,pleacă odata de la masa asta! Nu vezi ca nu te vrea nimeni aici? Zisese bunica pe un ton blând dându-mi cu făcălețul în cap.Dar haha,nu m-a nimerit hoașca.Pe cand bunicul da.
-Pleaca mă de la masa noastră.Spune bunicul pe un ton rău.
-Da' plecați voi de la masa mea! Țipând la ei.Bec to rialiti.
Am fost trezit din gândurile mele de către omul in negru care urla și imi cerea asa zisa notă de plată.
-Nota de plată domnule,pai ce facem aici,chem poliția!
-Ce notă că n-am comandat nimic? Spun eu luându-mi apărarea singur deoarece domnul nu avea de gând să mi-o ia.De ce nu mi-a luat-o? Să îi fie rușine că îmi aparținea,era a mea.Doar a mea.Numai decât a mea.UNDE-I LIBERTATEA? UNDE-I CORECTITUDINEA? NU MAI SUPORT,EU CHIAR NU MAI SUPORT. PLEC DIN ȚARA ASTA!
I-am reproșat chelnerului sau omului in negru că s-a mișcat cu viteza melcului obosit.Apoi el a luat scaunul de lângă mine si eu am țipat: "Oprește-te in numele justiției." Apoi mi-am luat un scaun in cap.Poate că asta a considerat el ca era necesar sa mi se intample. Apoi fiind conștient că tocmai am fost asaltat,m-am ridicat in 2 picioare si m-am transformat într-un tir. Asta a băgat frica in chelner si a sunat la spitalul 9 pentru a ma denunța în legătură cu privirea amendamentului care ia apărarea celor slabi netirilor.Acum zi tu.Nu stiu,spune tu.Asa,ce să vă mai spun #Ghițoșilor? :)
Tot în aceeași zi,am țipat la un băiat pe nume Robert fiindca deoarece pentru că m-a sunat de 54 de ori consecutiv cântându-mi oile ca ton de apel,eu intr-un final răspunzându-i cu mare mare regret.
-Ba omule,ai damblagit??!!
-Ce ai ma? Te-am sunat si eu sa vedem daca iesim pe undeva.
-Pe unde ma ca eu nu ies pe nicăieri.
Sfârșit.